Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-06-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spectra
Det funkar hos mig. Jag och en runkkompis skrev till varandra därinne förut iaf.
Okej. Det funkar inte för mig.
Citera
2023-06-14, 17:15
Medlem
WebDevs avatar
Den där sidan har väl inte fått någon teknisk omtanke på många år haha, bemödar sig inte med att köra krypterad trafik och interfacet är från 90-talet.
Citera
2023-06-14, 19:20
Medlem
Hade samma problem testade med vpn, funka, så stängde av mobilen i 10 min så jag fick nytt ip, sen funka de
Citera
2023-06-14, 20:41
Medlem
finns det något annat sätt än med vpn att lösa problemet?
Citera
2023-06-15, 11:24
Medlem
Nu fungerar det igen.
Citera
2023-06-15, 11:30
Medlem
Findusofelixs avatar
Har inget svar på lösning, men då jag haft det problemet att få detta felmeddelande så har det kvittat om jag suttit vid datorn eller mobilen och om jag kört via wifi eller mobilsurf. Rensat cache och stängt webbläsaren men inte spelat någon roll.
Verkar väldigt godtyckligt vilka som lyckas logga in och inte, och ibland är problemet flera dagar och ibland bara under en kväll. Sällan jag fått detta meddelande dagtid så verkar oftast vara kvällstid.
Citera
2023-07-10, 19:48
Medlem
Jag får upp ett meddelande där det står att jag inte har " skrivrättigheter" öh...va.. kan logga in på mitt konto men kan inte svara eller något.
Folk kan ej heller se min profil som om jag inte finns.
Har ett annat alias namn de kommer jag in på och ka både läsa mail och svara på men inte på den som jag vill använda.
Mailat supporten men den lär man väl inte få något svar ifrån på långe
Citera
2023-07-10, 20:13
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Jag får upp ett meddelande där det står att jag inte har " skrivrättigheter" öh...va.. kan logga in på mitt konto men kan inte svara eller något.
Folk kan ej heller se min profil som om jag inte finns.
Har ett annat alias namn de kommer jag in på och ka både läsa mail och svara på men inte på den som jag vill använda.
Mailat supporten men den lär man väl inte få något svar ifrån på långe

Du lär inte få något svar från supporten, jag har ett ärende som jag skickade in för drygt två år sen och inget svar än...
Troligen har du blivit anmäld av någon/några profiler och så kickar deras av mig förmodade autosystem in och tar bort dina skrivrättigheter vid visst antal anmälningar.
När forumet fanns på BC så läste jag om en del som verkade ha råkat ut för detta.
Har du möjligen tackat nej till några profiler som kan tänkas vara lättkränkta? Inte ovanligt med en anmälan i såna fall enligt vad andra påstått.
Så är nog bara att använda det andra kontot skulle jag gissa på.
Citera
2023-07-10, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Du lär inte få något svar från supporten, jag har ett ärende som jag skickade in för drygt två år sen och inget svar än...
Troligen har du blivit anmäld av någon/några profiler och så kickar deras av mig förmodade autosystem in och tar bort dina skrivrättigheter vid visst antal anmälningar.
När forumet fanns på BC så läste jag om en del som verkade ha råkat ut för detta.
Har du möjligen tackat nej till några profiler som kan tänkas vara lättkränkta? Inte ovanligt med en anmälan i såna fall enligt vad andra påstått.
Så är nog bara att använda det andra kontot skulle jag gissa på.
Lättkränkta människor som inte tål när en kvinna säger nej till dom. Då anmäler man en istället för att ta der som en man å acceptera ett nej. Moget? Inte värst.
Men du har nog rätt. Räknar inte heller med att få ett svar på detta från bc
Citera
2023-07-10, 20:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Lättkränkta människor som inte tål när en kvinna säger nej till dom. Då anmäler man en istället för att ta der som en man å acceptera ett nej. Moget? Inte värst.
Men du har nog rätt. Räknar inte heller med att få ett svar på detta från bc

Det verkar tyvärr inte bättre än så i vissa fall.
Bättre att köra på det andra kontot eller göra ett helt nytt? Kanske skriva i dagboken om vilka konsekvenser detta okynnes-anmälande kan få, att en del kvinnor flyr från BC då det blir för jobbigt att skapa nya konton bara för att enstaka individer inte kan ta ett nej.
Citera
2023-07-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det verkar tyvärr inte bättre än så i vissa fall.
Bättre att köra på det andra kontot eller göra ett helt nytt? Kanske skriva i dagboken om vilka konsekvenser detta okynnes-anmälande kan få, att en del kvinnor flyr från BC då det blir för jobbigt att skapa nya konton bara för att enstaka individer inte kan ta ett nej.
Synd bara för hade massa vänner i adressboken som jaf inte kommer ihåg namnen på.men men
Citera
2023-07-10, 22:01
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Synd bara för hade massa vänner i adressboken som jaf inte kommer ihåg namnen på.men men

Inte mycket att göra åt låter det som.
Kan tipsa om papper och penna i framtiden, och skriva ner viktiga namn ifall samma händer igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in