2023-06-17, 14:54
Medlem
Den tidigare tråden stängdes för att det blev för mycket skräp. Samtidigt som det fanns en uppmaning att starta en tråd där endast skvaller om henne ska finnas.

Till min förvåning hittade jag ingen ny tråd, så om jag nu inte missade, så får jag väl följa uppmaningen.

En tråd där endast skvaller om henne får finnas.
Citera
2023-06-17, 14:54
Medlem
Aftonbladet rapporterar att Greta har tagit studenten.

Inte särskilt förvånande har hon toppbetyg.
Citera
2023-06-17, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Aftonbladet rapporterar att Greta har tagit studenten.

Inte särskilt förvånande har hon toppbetyg.

Hur hon kan få bäst betygen nör hon inte vara i skola på kanske 2 ar?
Citera
2023-06-17, 15:04
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noribabak
hon har säkert pluggat lite grann mellan skol strejken. sen e hon ju smart. e man de så behöver man knappt anstränga sig för o få topp betyg i gymnasiet :P
Citera
2023-06-17, 15:45
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noribabak

Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Jag undrade oxå det! Hur är det möjligt!

Det är ju bara fredagar hon skolstrejkat.
Citera
2023-06-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är ju bara fredagar hon skolstrejkat.

Med så mycket frånvaro brukar man få sänkt studiebidrag, en av mina söner hade mycket frånvaro en kort period i gymnasiet (pga många läkarbesök angående en kronisk åkomma) och genast kom arga brev från skolan. Läkarbesök måste väl vara rimligare orsak till frånvaro än någon egenpåhittad ”strejk”?
Citera
2023-06-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Till skillnad från flertalet sverigedemokrater ! Likafullt anser sig den bruna armén veta bättre.
Einstein uttryckte, det tråkiga med världen är att de bildade är så tveksamma medans de obildade är så tvärsäkra. Det borde vara tvärtom.

Alla skolor har ju betygsinflation nu för tiden, hon gick väl på en sån där privat historia som sprider betyg som dynga, bara man listar sig och betalar terminsavgiften. Sen kan dom ingenting när det kommer till högre studier och arbete för dom har curlats och myglat sig fram hela tiden.
Citera
2023-06-17, 16:07
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Med så mycket frånvaro brukar man få sänkt studiebidrag, en av mina söner hade mycket frånvaro en kort period i gymnasiet (pga många läkarbesök angående en kronisk åkomma) och genast kom arga brev från skolan. Läkarbesök måste väl vara rimligare orsak till frånvaro än någon egenpåhittad ”strejk”?
antagligen har Greta läkar intyg o nån diagnos som belägg för sin frånvaro. de brukar även hjälpa om en läkare med pondus snackar med skolan o håller dom i schack :P
Citera
2023-06-17, 16:13
Medlem
razizovs avatar
Man blir ju inte annat än imponerad av Gretas Betyg, Straight A-student. Fantastiskt att man lyckas få A i precis allt, utom Matte 2b. Måste vara en bedrift och visa på ett extremt intellekt. Examensarbete om Romer och deras situation, vad fint och korrekt.
Ursäkta, men lukar PK lång väg, och att någon annan spakat bakom kulisserna så det sjunger om det.

Endera är Greta 55-70 år gammal, eller så har någon annan gjort hennes examensarbete, ingen kommer på att göra en intervjustudie om Romers situation och hur vad de har för strategier för att möta diskriminering. Skulle vara intressant att läsa den studien, lär ju hålla doktorsklass.

Tycker Greta bör göra högskoleprovet, annat än 2.0 är ju otänkbart. För med ett sådant intellekt är det ju bortkastat att sitta på marken vid riksdagshuset och hålla i ett plakat. I alla fall som 20-åring.
Citera
2023-06-17, 16:15
Medlem
Gretas stora problem i skolan är att hon hela tiden överprestetar. Lärarkolleget har tagit problemet på allvar, och försökt tala henne tillrätta, helt utan framgång.
Citera
2023-06-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razizov
Man blir ju inte annat än imponerad av Gretas Betyg, Straight A-student. Fantastiskt att man lyckas få A i precis allt, utom Matte 2b. Måste vara en bedrift och visa på ett extremt intellekt. Examensarbete om Romer och deras situation, vad fint och korrekt.
Ursäkta, men lukar PK lång väg, och att någon annan spakat bakom kulisserna så det sjunger om det.

Endera är Greta 55-70 år gammal, eller så har någon annan gjort hennes examensarbete, ingen kommer på att göra en intervjustudie om Romers situation och hur vad de har för strategier för att möta diskriminering. Skulle vara intressant att läsa den studien, lär ju hålla doktorsklass.

Tycker Greta bör göra högskoleprovet, annat än 2.0 är ju otänkbart. För med ett sådant intellekt är det ju bortkastat att sitta på marken vid riksdagshuset och hålla i ett plakat. I alla fall som 20-åring.

Hon fick väl E i gymnasiearbetet ( och C i en mattekurs och resten A) så med tanke på hur hon presterar i övrigt kan den rapporten inte varit så bra. Hade jag fått gissa hade jag trott Anthony skulle skriva nåt om vindkraft eller kommenterat klimatforskning istället för att skriva om Romer.
Vi får se vad hon pluggar på universitet, forskarutbildning eller om hon vill bli partiledare för MP framöver .
Citera
2023-06-17, 16:50
Medlem
DonaldBidens avatar
Har fina tänder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in