Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2023-06-22, 11:57
Medlem
SMKs avatar
Har sen en 2-3 veckor tillbaka legat p ca 40mg oxynorm om dagen mot en ryggskada, fick oplanerat slut och kontakta en polare som kom ver med 3st 5or.
Stressad och ouppmrksam krossar jag dom och drar upp dom i snoken.
Sen tar det inte lngre n nn enstaka minut innan jag knner ett extremt obehag sprida sig i hela kroppen, ryser otroligt hrt spass att huden gr ont och nsan brjar rinna.
Brjar frysa och behver akut g p toaletten, d gr det upp fr mig vad fan det r jag ftt i mig..
r nd hyfsat plst och vet p ett ungefr vad som vntar kommande timme, men dra t helvete jag har aldrig mtt s dligt som att bli inkastad i den hr extrema avtndningen.
Det knns verkligen som att man ska d, brjar cp gspa s kkarna nstan gr ur led och efter en stunds googlande s knner jag mig trygg nog att lgga mig och frska somna och sova bort det.
Vet att halveringstiden r kort s om en timme r helvetet ver, svetten forsar verkligen men lyckas slumra till och vaknar till ungefr en timme senare och knner hur det brjar avta, det brjar knnas bttre igen och efter 2 timmar r det ver.
ALDRIG igen ska jag rka beg det hr misstaget fr det r inget skmt hur frjvla illa man mr s snabbt.
Tur som helvete r det att det gr ver relativt snabbt och sklart r ofarligt men det knns verkligen inte ofarligt haha..
Hade jag svalt tabletterna hade det troligtvis varit lugnt, men krossade dom och snortade och drav utgngen.
Citera
2023-06-24, 02:38
Medlem
ruttenfimps avatar
Aldrig knt s mycket av naloxonen nr jag hade min sub period. Men visst r det skillnad p suboxone och buprenorfin.

Men inser ni hur cklig staten r som ger dig ett preparat med motverkande medel samtidigt? Rkar du m bra samtidigt du blir smrtfri r du djvulen och ondskefull knarkare. PUNKT.
Citera
2023-06-25, 09:36
Medlem
Hejsan12345s avatar
-
Citera
2023-06-25, 09:45
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Aldrig knt s mycket av naloxonen nr jag hade min sub period. Men visst r det skillnad p suboxone och buprenorfin.

I praktiken r det exakt samma sak; naloxonet i Suboxone r inte aktivt, det innehller spass lite. Tanken r att det ska vara verksamt nr man injicerar, men troligen r det bara ett stt fr lkemedelsfretagen att kunna ta patent p en ny produkt nr det gick ut fr Subutex.
Citera
2023-08-08, 18:54
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Aldrig knt s mycket av naloxonen nr jag hade min sub period. Men visst r d suboxone och buprenorfin.

Men inser ni hur cklig staten r som ger dig ett preparat med motverkande medel samtidigt? Rkar du m bra samtidigt du blir smrtfri r du djvulen och ondskefull knarkare. PUNKT.

Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
I praktiken r det exakt samma sak; naloxonet i Suboxone r inte aktivt, det innehller spass lite. Tanken r att det ska vara verksamt nr man injicerar, men troligen r det bara ett stt fr lkemedelsfretagen att kunna ta patent p en ny produkt nr det gick ut fr Subutex.

Han har nog tagit Oxycodone/Naloxone fr de finns som 5 or och innehller dessutom ganska mycket naloxon om man jmfr med sub.
Citera
2024-03-13, 21:35
Medlem
Citat:

ja det r lite sjukt faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in