Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-29, 02:18
Medlem
svampnegers avatar
Som topic lyder.
Finns det ntt spel som liknar sporten Pride fighting championships till pc eller xbox?

Fr er som inte vet vad det r: http://www.pridefc.com
Citera
2006-07-29, 03:44
Medlem
Mazers avatar
Det finns ju Pride FC "the video game" men tyvrr bara till PS2. Det r riktigt kul att kra med kompisarna. Men det krvs lite undervisning fr att f folk att uppskatta det och sluta gnlla p att man ska stoppa in tekken SC2 osv.

Till Xbox s finns ju UFC: Tapout 2. Spelet r vl upplagt som Pride FC men imho s r det inte alls lika kul. Singleplayer delen r ett skmt. Om man vljer svrast svrhetsgrad s rcker det med att du blundar och tok matar p slag knappen s vinner du oavsett vem du mter.
Citera
2006-07-29, 14:15
Medlem
svampnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazer
Det finns ju Pride FC "the video game" men tyvrr bara till PS2. Det r riktigt kul att kra med kompisarna. Men det krvs lite undervisning fr att f folk att uppskatta det och sluta gnlla p att man ska stoppa in tekken SC2 osv.

Till Xbox s finns ju UFC: Tapout 2. Spelet r vl upplagt som Pride FC men imho s r det inte alls lika kul. Singleplayer delen r ett skmt. Om man vljer svrast svrhetsgrad s rcker det med att du blundar och tok matar p slag knappen s vinner du oavsett vem du mter.

glmde sga att PS2 funkar det ocks. Blir nog att prova bda spelen nd
Citera
2006-07-29, 15:00
Medlem
vanbunks avatar
jag testade ufc tapout (1an tror jag) fr vdligt lnge sedan till xboxen, d tokgillade jag det,men vet inte hur det hller sig idag.
Citera
2006-07-29, 15:55
Medlem
svampnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanbunk
jag testade ufc tapout (1an tror jag) fr vdligt lnge sedan till xboxen, d tokgillade jag det,men vet inte hur det hller sig idag.

S du har aldrig testat 2an?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in