2023-07-01, 20:33
  #1
Medlem
Diskutera spelet och spelarna under tävlingarnas gång för PGA, LPGA, DP, LIV, LET och dess undertourer här.

Allmän diskussion mellan tävlingarna finns här: (FB) Golf - Tävlingstråden ET, PGA, Ryder och Solheim... /mod
Citera
2023-07-01, 20:39
  #2
Medlem
Händer mycket kring Åberg inledningsvis. Missar fairways, bränner fyrfotare och sänker långputtar. Ett under ändå och vi är med.
Citera
2023-07-01, 20:51
  #3
Medlem
Asch, så kom åskan ändå.
Citera
2023-07-01, 20:55
  #4
Medlem
Sportsligt kanske okej för Åberg, men känns som han var på väg in i det iofs. Carl-Johan i topp kan kyla ner sig lite.
Citera
2023-07-01, 20:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Händer mycket kring Åberg inledningsvis. Missar fairways, bränner fyrfotare och sänker långputtar. Ett under ändå och vi är med.
Bara han inte blir som många svenskar, spelar dåligt lördag/söndag efter att ha legat bra till.
Citera
2023-07-01, 20:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Asch, så kom åskan ändå.
Får slå över till us senior open då....
Citera
2023-07-01, 20:57
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Bara han inte blir som många svenskar, spelar dåligt lördag/söndag efter att ha legat bra till.

Det tar vi då i såna fall, nu är vi positiva
Citera
2023-07-01, 20:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Får slå över till us senior open då....

Och se Langer absolut inte förankra puttern mot bröstet?
Citera
2023-07-01, 21:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Det tar vi då i såna fall, nu är vi positiva
Jodå är positiv än så länge 😀
Citera
2023-07-01, 21:00
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Och se Langer absolut inte förankra puttern mot bröstet?
Införa VAR?😜
Som dom gjorde på Anna N, zoomade in och såg ett gruskorn röra sig, hade det varit amerikanskan så hade dom inte kollat så noga.
https://youtu.be/bY5IX4p_fAo
__________________
Senast redigerad av tjanska 2023-07-01 kl. 21:11.
Citera
2023-07-01, 21:57
  #11
Medlem
Återstart 22:30
Citera
2023-07-02, 13:05
  #12
Medlem
Stefan4s avatar
Jag hade missat den här trådstarten och undrade varför det blev så tyst i huvudtråden igår kväll när Åberg länge var med i tätstriden.

Jag trodde at det kanske var en följd av spelavbrottet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in