Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-07-02, 15:46
Medlem
Är nyfiken på vad Big Lenny tar och vad Jason Genova går på, någon som vet? Big Lenny har väl ett PRO Card och har dominerat Ruby Classic bl.a

Misstänker att Big Lenny går på något tyngre med tanke på den extrema massan, speciellt magmusklerna.

Jason Genova har väl ett eget varumärke?? Är det lagligt och går det att importera till Sverige utan problem i tullen??
Citera
2023-07-02, 15:51
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Är nyfiken på vad Big Lenny tar och vad Jason Genova går på, någon som vet? Big Lenny har väl ett PRO Card och har dominerat Ruby Classic bl.a

Misstänker att Big Lenny går på något tyngre med tanke på den extrema massan, speciellt magmusklerna.

Jason Genova har väl ett eget varumärke?? Är det lagligt och går det att importera till Sverige utan problem i tullen??
Iron cunt tog väl allt han vart erbjuden, han visste ju inte ens hur skiten funkade
Samma sak med fat fuckin lenny

Skillnaden va iaf att fat fuckin lenny fick muskelmassa medans iron cunt vart fet eller smal som en crackhead
Citera
2023-07-02, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Iron cunt tog väl allt han vart erbjuden, han visste ju inte ens hur skiten funkade
Samma sak med fat fuckin lenny

Skillnaden va iaf att fat fuckin lenny fick muskelmassa medans iron cunt vart fet eller smal som en crackhead

Big Lenny fick snabbt imponerande resultat, verkar hålla länge också. Frågan är hur bra det är för kroppen i det långa loppet? 🤷🏼‍♂️
Citera
2023-07-02, 17:26
Medlem
GertBennys avatar
Härligt att se att det även finns svenska Non Cookie Cutters här på Flashback. Jag tror Lenny tar allt - han är ju Tom Platz of Abs och Lennyismens fader. Men hans mage tror jag har blivit så på grund av HGH. Janoy Cresva tror jag är ren just nu, han har ju sociala medier förbud så svårt och veta vad The Dark Spaniard trycker i sig numera.
Citera
2023-07-02, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Härligt att se att det även finns svenska Non Cookie Cutters här på Flashback. Jag tror Lenny tar allt - han är ju Tom Platz of Abs och Lennyismens fader. Men hans mage tror jag har blivit så på grund av HGH. Janoy Cresva tror jag är ren just nu, han har ju sociala medier förbud så svårt och veta vad The Dark Spaniard trycker i sig numera.

Jag var där från början.

” You have the lower body and you have no upper body, you got a problem building...wait a minute. You have the upper body, and you have no legs, you got a problem building your legs. You have the upper...you have the lower body and you don't have the upper body, the upper body, it is easier to build. So if you have the lower body and you don't have the upper body, it is easier to build the upper body. You have the upper body and you don't have the legs, you got a problem building the lower body... No, you don't understand. You have the upper body, but you don't have the lower body, you got a problem building downstairs. You got the up- legs on the bottom, it is easier to build on the top, so you don't have much as a problem. Yeah.”
Citera
2023-07-02, 17:44
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Jag var där från början.

” You have the lower body and you have no upper body, you got a problem building...wait a minute. You have the upper body, and you have no legs, you got a problem building your legs. You have the upper...you have the lower body and you don't have the upper body, the upper body, it is easier to build. So if you have the lower body and you don't have the upper body, it is easier to build the upper body. You have the upper body and you don't have the legs, you got a problem building the lower body... No, you don't understand. You have the upper body, but you don't have the lower body, you got a problem building downstairs. You got the up- legs on the bottom, it is easier to build on the top, so you don't have much as a problem. Yeah.”

Haha ja den gamla klassikern glömmer man sällan

Jag tror Jason Genova hade blivit nästa Mr Olympia om han slutat leka med sin noodle 24/7. Jag vet att han sagt i videos att han går på typ Tren, Deca, Clen, Testosteron och allt typ.

Så jävla synd att Delray Misfits verkar vara upplösta med massa drama och skit numera. WHAT YOU THINK ABOUT THAT DALE!?!
Citera
2023-07-02, 18:27
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Tror jag sett alla avsnitt minst 2 gånger
"That Dolan Duck's a fake profile, that's why I didn't add him. He pretends to be a duck, he's not. He's a fucking scam artist!" -Jason Genova
Citera
2023-07-03, 05:14
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Tror jag sett alla avsnitt minst 2 gånger
"That Dolan Duck's a fake profile, that's why I didn't add him. He pretends to be a duck, he's not. He's a fucking scam artist!" -Jason Genova

Najs ännu en Non Cookie Cutter. Var hälsad . Hahaha ja han är en citatmaskin vår käre autist. Jag började kolla runt typ avsnitt 80 till 90 av Delray Misfits om jag inte minns fel. Minns fortfarande hur pulsen steg när jag fick en youtube notifikation om att Dale och Lenny skulle ha en showdown på gymmet som i slutändan ledde till att de gick hand i hand ur gymmet som ett gift par haha.

Eller när Big Lenny hotade Hells Angels och fick göra en förlåt video efteråt haha.
Citera
2023-07-03, 05:23
Medlem
Gaspari-s avatar
Är Jason fortfarande känd?! Minns för 10 år sedan när han bråkade med misc osv.
Citera
2023-07-03, 06:49
Medlem
tack för påminnelsen! misfit gänget är klassiker. bästa gym motivationen.
Citera
2023-07-04, 21:02
Medlem
Citat:

När jag bildgooglar på Big Lenny (aldrig hört namnet förut) dyker det upp en solbränd varelse med uppblåst mage. Han ser ut att ha kraftig IBS - så förhoppningsvis medicinerar han mot det.
Citera
2023-07-06, 17:45
Medlem
Han tar HGH och tren. Den magen e Nice typ 5% BF ändå hur stor mage som helst.. sjukt Nice gener. Grymt mkt magmuskler.

Vad tror ni Lenny har i magen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in