Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2024-08-23, 16:24
Medlem
Även Killrådet kan misslyckas. Dagens plusmeny var ett riktigt bottensänke. När Anders är borta så spårar Lillen ur och skryter om allt. Idag skröt han om vart han bor, hur mycket pengar han har och hur dyr lägenhet han har.

Anders behövs för att hålla nere Lillen på jorden och avslöja alla överdrifter.

Granis ägde som vanligt,

Jag tror att Granis och transan är ovänner, dom har dodgat varandra i två(!) avsnitt på raken nu. 👎🏻👎🏻
Citera
2024-08-23, 17:35
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Även Killrådet kan misslyckas. Dagens plusmeny var ett riktigt bottensänke. När Anders är borta så spårar Lillen ur och skryter om allt. Idag skröt han om vart han bor, hur mycket pengar han har och hur dyr lägenhet han har.

Anders behövs för att hålla nere Lillen på jorden och avslöja alla överdrifter.

Granis ägde som vanligt,

Jag tror att Granis och transan är ovänner, dom har dodgat varandra i två(!) avsnitt på raken nu. 👎🏻👎🏻

Lillen är rätt otrevlig överlag. Hans snuthat och glorifiering av huliganvåld ligger alltid i förgrunden när han babblar på.
Granis och tjejkillen borde kicka honom.

Gillar dock att det är med gäster i vanliga podden.
Citera
2024-08-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ealrenz
Lillen är rätt otrevlig överlag. Hans snuthat och glorifiering av huliganvåld ligger alltid i förgrunden när han babblar på.
Granis och tjejkillen borde kicka honom.

Gillar dock att det är med gäster i vanliga podden.

Sen var dom väldigt woke-ängsliga i dagens avsnitt och spenderade typ halva avsnittet till att förklara att dom inte var anti-trans.

Sjukt besviken när Plusmeny ska vara en dold mer edgy variant så är den mer PK och medhårs än DSSF-podden. Vette fan men det är dags att dom förklarar vad fan det är som händer varför dom bara är två stycken hela tiden??????? Jag känner att jag blir förbannad på denna mörkläggning

UT MED DET FÖR HELVETTE
Citera
2024-08-27, 09:27
Medlem
VAD FAN ÄR DER HÄR FÖR JÄVLA PISS!?!?!?
Är podden nedlagd eller vad fan handlar det om?????!???
Citera
2024-08-27, 13:14
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Citat:
VAD FAN ÄR DER HÄR FÖR JÄVLA PISS!?!?!?
Är podden nedlagd eller vad fan handlar det om?????!???

I beskrivningen av dagens avsnitt:
"På grund av semesterschema hos grabbarna så blir det ett "best of-avsnitt" av podden denna vecka. Men det kommer ett rykande färskt avsnitt nästa tisdag! Tills dess håll till godo med några guldkorn från arkivet!"

Låter ju som att dom har för avsikt att släppa ett avsnitt nästa vecka också... men vad vet jag. Den som lever får se.
Citera
2024-08-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgnetaPatrull
I beskrivningen av dagens avsnitt:
"På grund av semesterschema hos grabbarna så blir det ett "best of-avsnitt" av podden denna vecka. Men det kommer ett rykande färskt avsnitt nästa tisdag! Tills dess håll till godo med några guldkorn från arkivet!"

Låter ju som att dom har för avsikt att släppa ett avsnitt nästa vecka också... men vad vet jag. Den som lever får se.

Det börjar ALLTID såhär. Dom brukar dessutom säga att dom sätter en stor stolthet i att aldrig bomma ett avsnitt och så sviker man fan-skaran på det här viset. 27/8, never forget
Citera
2024-08-27, 20:21
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Det börjar ALLTID såhär. Dom brukar dessutom säga att dom sätter en stor stolthet i att aldrig bomma ett avsnitt och så sviker man fan-skaran på det här viset. 27/8, never forget

Hahaha fan va lökigt.
Seriösa spelare flaggar i förtid om det blir ändring i schemat pga semester.
Det här luktar Inaktuellt lång väg.

Någon har fått hjärtinfarkt eller blivit kickad. Mark my words!!
Citera
2024-09-21, 00:42
Medlem
Svagt att det är hela tiden en som är
frånvarande, jag har haft Killrådet som min favoritpodd ett tag men tycker inte att nivån är densamma när det är en som är frånvarande hela tiden.
Citera
2024-09-21, 19:55
Medlem
Fler än jag som vill ha tillbaka pengarna på plusmeny nu när en av dom ALDRIG är där???

Orka betala för att höra Granis hålla med Lillen i 30 minuter. Den lesbiska måste vara med för att hålla Lillen kort så att Granis kan skratta åt alla Lillens överdrifter utan att det blir konstig stämning.

Förra avsnittet var TUFFT att lyssna sig igenom. Kommer hon inte tillbaks på nästa Fredag så avprenumererar jag fan Plusmeny!!
Citera
2024-10-01, 19:27
Medlem
Loooooolll dagens avsnitt var deras bästa hittills och då hatar jag ändå fotboll och sport.

Jag DOG fan av Lillens imitation i slutet av en pratande svan som pratar ortensvenska. Det är
Rent seriöst podguld. Anders är en jävla legend för övrigt.

Är detta den bästa podd som någonsin gjorts??
Citera
2024-10-15, 08:19
Medlem
Letar efter sina föräldrar
Citera
Idag, 11:24
Medlem
Helt seriöst, nu får grabbarna ta och KAMMA SiG och sluta ta ledigt hela tiden!!! Var och varannan vecka är det någon som är ”ledig”, skärpning!!!

Jag kräver inte mycket för mina 29kr i månaden, bara att man är NÄRVARANDE och spelar in poddjäveln!!!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in