Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-07-11, 19:53
Medlem

Fler som följer den nya podden Killrådet slaviskt? Det är med Lillen och Granis från Den som skrattar förlorar samt en random snubbe som är typ ”programledare”.

Man märker att det hetsas lite mot dom gamla kollegorna i DSSF-podden då dom oftast tar upp samma ämnen osv. Killrådet går på Tisdagar och jag tycker att det är en jävla 5+ podd. Det är en av dom bästa poddarna idag och varje avsnitt är underhållande som fan.

P.S
Nej era idioter, jag har inget med podden att göra, jag vill bara tipsa om en jävligt rolig podd för oss som inte vill lyssna på skitpoddar som Värvet, Alex och Sigge och liknande fittmaterial.
Citera
2023-07-11, 20:16
Medlem
slagskotts avatar
Rolig pod, trist att dssf-poden gick under men kul att de lyckas på egna ben
Citera
2023-07-11, 20:35
Medlem
liten.igelkotts avatar
Tack för tipset. Måste lyssna på den. Gillas DSSF och frågeklådan och jag gissar på att det här kan vara lika underbart hjärndött och roligt.
Senast redigerad av liten.igelkott 2023-07-11 kl. 20:56.
Citera
2023-07-12, 15:01
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager

Fler som följer den nya podden Killrådet slaviskt? Det är med Lillen och Granis från Den som skrattar förlorar samt en random snubbe som är typ ”programledare”.

Man märker att det hetsas lite mot dom gamla kollegorna i DSSF-podden då dom oftast tar upp samma ämnen osv. Killrådet går på Tisdagar och jag tycker att det är en jävla 5+ podd. Det är en av dom bästa poddarna idag och varje avsnitt är underhållande som fan.

P.S
Nej era idioter, jag har inget med podden att göra, jag vill bara tipsa om en jävligt rolig podd för oss som inte vill lyssna på skitpoddar som Värvet, Alex och Sigge och liknande fittmaterial.

Lyssnar och håller den högt.
Fick ju tips av dig ifrån en annan tråd om just denna podd och den håller.
Lätt bästa podden där ute idag, inget pk skit eller inkvoteringsblaj.
Citera
2023-07-18, 11:51
Medlem
Riktigt bra avsnitt i veckan, garvade satan på inslaget om matchtröjor.

Dock supergenomskinligt att det är total frontalkrock mellan killrådet och DSSF-podden. Nej, vi lyssnare är inte dumma i huvudet, DET MÄRKS.

Jaja, ovanligt bra avsnitt iaf, 4 av 10 ger jag det.
Citera
2023-07-18, 12:30
Medlem
Helt fantastisk podd! Tycker själv att avsnitt 100 av dssf-podden är det bästa de släppt (då Granis och Lillen gästade).
Märker verkligen skillnad i klippningen också mellan de två. Dssf kan ibland bli för långdragen vid vissa segment och Niclas som bara sitter och garvar medan killrådet drar nån rolig instickare, två sekunder av skratt och sen vidare till nästa fråga/segment.
Drömmen vore väl om båda poddarna bestod men att de fyra gör något tillsammans, kanske något att släppa på fredagar som en slags förfest-podd eller liknande.
Hur som helst är Granis och Lillens podd (enligt mig) den vassaste och roligaste podden på marknaden i nuläget
Citera
2023-07-18, 12:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Ni misslyckas förklara vad skitpodden handlar om
Citera
2023-07-18, 12:50
Medlem
snooper123s avatar
Dom är skitroliga!
Min favorit är han från Indien
Citera
2023-07-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Dom är skitroliga!
Min favorit är han från Indien

Han är från Eritrea, det ser man
Citera
2023-07-18, 16:54
Medlem
Jagerbys avatar
Är det inte rätt uppenbart att "frågorna" som skickas in är fabricerade?
Ingen normal person skickar väl in frågor som "jag är kär i min kompis, vad gör jag?" till en pod??
I så fall är det riktigt sorgliga människor som gör det.
Citera
2023-07-18, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Är det inte rätt uppenbart att "frågorna" som skickas in är fabricerade?
Ingen normal person skickar väl in frågor som "jag är kär i min kompis, vad gör jag?" till en pod??
I så fall är det riktigt sorgliga människor som gör det.

Givetvis är frågorna fejk, det trodde jag var underförstått?

Här kommer en fråga till podden (lär inte tas upp IOM att frågorna är fejk och noggrant utvalda av coorporate på bolaget dom jobbar).

Till frågan,

- Hur kom det sig att ni (Lillen & Granis) blev Influencers?? Berätta om bakgrunden. Vad jag hört så finns det media/journalistutbildning i bagaget?
Citera
2023-07-20, 18:40
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Givetvis är frågorna fejk, det trodde jag var underförstått?

Här kommer en fråga till podden (lär inte tas upp IOM att frågorna är fejk och noggrant utvalda av coorporate på bolaget dom jobbar).

Till frågan,

- Hur kom det sig att ni (Lillen & Granis) blev Influencers?? Berätta om bakgrunden. Vad jag hört så finns det media/journalistutbildning i bagaget?

Inte helt säker på att alla lyssnare är införstådda med det.
Men han som ska agera programledare, Anders Lööv, har ett så fruktansvärt störigt garv! Jag får cringe-rysningar i hela kroppen när han skrattar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in