Fejkfrågorna håller samma nivå som tidigare vilket jag typ gillar. Jaja, här kommer en fråga till Granis. Är du uppvuxen i Finland eller vad är dealen med din finska farsa som byggde en farstu över hela natten??
Bästa podden. DSSF-podden har tappat i fart och det är en ny herre på täppan. Som någon skrev, rappare, roligare osv. Jag är förvånad över Anders, programledarens, roll. Tycker han gör det bra. Hans intron är alltid king, kanske bara toppat av Granis gallup-undersökningar.
Bästa podden. DSSF-podden har tappat i fart och det är en ny herre på täppan. Som någon skrev, rappare, roligare osv. Jag är förvånad över Anders, programledarens, roll. Tycker han gör det bra. Hans intron är alltid king, kanske bara toppat av Granis gallup-undersökningar.
Gå in och lyssna!
Programledaren verkar vara en gangztah wannabee som super, knarkar och snor polarens fyrhjuling för att krascha i fyllan. Han låter som Lars Lerin men beter sig som Torsten Flinck
Trodde de hade lyssnat på Den som skrattar förlorar-podden givet att de verkar vara polare. Varannat avsnitt tar dock upp saker frånd en podden. Inget konstigt så om man har samma humor, men tänker att de som gör podden borde fatta att det är samma publik.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!