Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orjansknekt
Trodde de hade lyssnat på Den som skrattar förlorar-podden givet att de verkar vara polare. Varannat avsnitt tar dock upp saker frånd en podden. Inget konstigt så om man har samma humor, men tänker att de som gör podden borde fatta att det är samma publik.

Det är en grupp på fyra. Två av dom bryter sig loss och tar jobbet/konceptet med sig, de två kvarvarande startar ett snarlikt koncept med någon annan snubbe som ingen hört talas om och du tror att dom är polare??

Risk för konflikt lär vara överhängande X1000
Citera
2023-09-12, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Det är en grupp på fyra. Två av dom bryter sig loss och tar jobbet/konceptet med sig, de två kvarvarande startar ett snarlikt koncept med någon annan snubbe som ingen hört talas om och du tror att dom är polare??

Risk för konflikt lär vara överhängande X1000

Säkert, men den andra podden kördes ju 3 år innan de gjorde sin egen grej.
Sen vet i fan alltså, "tar konceptet med sig"... det var väl deras koncept från första början. Skulle inte heller vilja ha en mediebyrå som håvar in alla pengar varje månad från spons och sen får man kanske 4% löneförhöjning varje år. Att byrån i sig verkar vilja haft kvar alla sociala kanaler för att pusha en annan podd var i mitt tycke bara löjligt. Gå vidare och starta något nytt, vilket nu verkar hända givet nya sociala kanaler.
Citera
2023-09-12, 19:40
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orjansknekt
Trodde de hade lyssnat på Den som skrattar förlorar-podden givet att de verkar vara polare. Varannat avsnitt tar dock upp saker frånd en podden. Inget konstigt så om man har samma humor, men tänker att de som gör podden borde fatta att det är samma publik.

Jag lyssnar inte på DSSF podden så jag är ny publik.

Om jag upptäckt den här (tack vare Carolas manager ) så är det säkerligen fler som är nya lyssnare som skiter inget de gjort tidigare.

Podden är hur som helst lätt ny favorit.
Citera
2023-09-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ealrenz
Jag lyssnar inte på DSSF podden så jag är ny publik.

Om jag upptäckt den här (tack vare Carolas manager ) så är det säkerligen fler som är nya lyssnare som skiter inget de gjort tidigare.

Podden är hur som helst lätt ny favorit.

Ja, det är lätt att vara neggig. Jag gillar den skarpt också. Första som startas på Spotify på tisdagar
Citera
2023-09-20, 15:03
Medlem
Men vad heter låten?!
Citera
2023-09-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keno.
Men vad heter låten?!

Du kan väl Maila dom och fråga? Dom lär inte ta upp frågan då dom skriver sina egna fejkfrågor själv.

Veckans avsnitt var riktigt bra, 3 av 10
Citera
2023-09-24, 10:45
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Du kan väl Maila dom och fråga? Dom lär inte ta upp frågan då dom skriver sina egna fejkfrågor själv.

Veckans avsnitt var riktigt bra, 3 av 10

De kan lika gärna lägga ned fejkfrågorna och bara köra podden som den är fram tills "frågorna".
Podden är asbra ändå.

Det stående inslaget som återkommer då och då är guldmaterial.
Citera
2023-10-03, 08:08
Medlem
Anders Eklund
JAG
DÖR
TAMMEFAN
!!!
Citera
2023-10-03, 08:17
Medlem
Vänner, fiender och er andra.
Dagens avsnitt är POD-HISTORIA.

Som conneseur av en väldigt specifik genre av poddar så kan jag säga att det här är ett av de top tre bästa avsnitt som sänts i något podformat, igenom tiderna.

Har ni inte lyssnat? Ni har en fin timme framför er, jag LOVAR.
Citera
2023-10-03, 13:04
Medlem
Citat:

Som conneseur av en väldigt specifik genre av poddar så kan jag säga att det här är ett av de top tre bästa avsnitt som sänts i något podformat, igenom tiderna.

Det var helt okej, blir bättre och bättre.
Citera
2023-10-04, 17:34
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:

Härligt.
Jag lyssnar på denna podd medans hjärnan mjuknar med hjälp av vin på fredag innan helgen tar fart.
Ser fram emot detta nu
Citera
2023-10-10, 20:11
Medlem
Var inget större fan av DSSF men den här podden verkar ju lovande hittills!

Någon som har tips på andra bra liknande poddar? Svenska eller engelska spelar ingen roll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in