Jag skulle vilja ha lite fakta om detta kriminella gäng, fängelse gäng, brottsliga organisation eller vad dom nu är.
Hur många medlemmar är med där?
Hur länge har dom funnits?
Är dom Svenskar? Invandrare? Blandat?
Vad för typ av brott är det dom gör?
Vad heter deras ledare?
Finns dom bara i fängelser eller även utanför?
Vilken stad grundades dom/finns dom i?
Har dom någonting med Nazism att göra?
Finns det kända brottslingar som är med där?
Undrar nu om det finns någon här på Flashback som kan besvara dessa frågor och kanske ge mig lite fakta till
P.S jag är ingen småkriminell liten fjortis som vill bli medlem där eller nåt sånt, jag är en hederlig människa som bara är lite nyfiken
Jag sökte på "Brödraskapet" men fick ingen träff, vad ska jag söka på?
Det finns mycket att läsa, denna artikeln om Udevalla rättgången som någon nämnde kom upp som nummer 2 på Altavista. Sen är det bara att fortsätta neråt där.
Skönaste med Uddevalla-grejen är ju när den ensamme polismannen hoppar ut ur bilen iklädd bermudashorts med batongen i högsta hugg som värsta Åsa Nisse-Miami Vice och griper samtliga på platsen. Snutgubben tror att resten av kollegorna är precis bakom honom men de har ju kört fel och dyker inte upp förrän flera minuter senare.
Ehm jag vet inte vilket brödraskap du tänker på antagligen finns det då ett specielt som du tänker på, men annars så finns det typ 50 stycken "brödraskap" i gbg
Skönaste med Uddevalla-grejen är ju när den ensamme polismannen hoppar ut ur bilen iklädd bermudashorts med batongen i högsta hugg som värsta Åsa Nisse-Miami Vice och griper samtliga på platsen. Snutgubben tror att resten av kollegorna är precis bakom honom men de har ju kört fel och dyker inte upp förrän flera minuter senare.
Hörde för många år sen att ledaren hette Arturo eller liknande,
sen var ju en av john rhons mördare med o startade upp i uddevalla.
Var på samma fest som en avhoppad medlem i helgen, han var en av dom som blev dömd efter slagsmålet mot mcklubben, var väl lite info kanske, inget inntressant men altid nåt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!