Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-09-20, 06:31
  #73
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Hur har resultatet blivit?

Är det Luuk som blev ersättare?

Enklast möjliga sökning.

Programledarskapet kommer växla under hösten med Kattis Ahlström, Johar Bendjelloul, Kristian Luuk, Per Sinding Larsen och Karsten Thurfjell. https://sverigesradio.se/avsnitt/jes...attis-ahlstrom
Citera
2023-09-30, 10:03
  #74
Medlem
Eikidus avatar
Efter att ha lyssnat på ett antal Spanarna med nya programledare är Karsten en klar favorit. De andra är inte dåliga, men hans avslappnade attityd ger en skön inramning men nästan samma flyt som salig Ingvar.
Att ha en enda programledare kommer att på sikt vara viktigt för programmetsidentitet och överlevnad, hoppas någon på sr ser det.
Citera
2023-10-09, 13:23
  #75
Medlem
Lower3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eikidu
Efter att ha lyssnat på ett antal Spanarna med nya programledare är Karsten en klar favorit. De andra är inte dåliga, men hans avslappnade attityd ger en skön inramning men nästan samma flyt som salig Ingvar.
Att ha en enda programledare kommer att på sikt vara viktigt för programmetsidentitet och överlevnad, hoppas någon på sr ser det.

Håller med till 100. Tidigare var Ingvar ankaret som alltid levererade, och man kollade vilka spanarna var och vad man kunde förvänta sig.

Nu får man först kolla vem som leder programmet (inte Ahlström som aldrig varit bra elr Bendjelloul då detta inte är hanses forum) och sedan hoppas att man blir underhållen.

Förslag: Permanenta Karsten Thurfjell som programankare.
Citera
2023-12-22, 13:10
  #76
Medlem
Luuk verkar vara permanent om man ser till de senaste tre veckorna, facit kommer ju om nån timme.

Jag tycker han är okej. Känns som dom slussat ut Gedin lite vilken känns som hon varit med två veckor av tre dom senaste tio åren. Kanske dom faktiskt lyckats med ett av programmen dom klätt om. Övning ger färdighet antar jag.
Citera
2023-12-22, 13:16
  #77
Medlem
Det här är väl ett jävla skitprogram som överlevt sig självt med väldigt många år? Lägg ner skiten!
Citera
2023-12-22, 14:16
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Det här är väl ett jävla skitprogram som överlevt sig självt med väldigt många år? Lägg ner skiten!


Jag tycker det kan va lite skönt puttrigt ibland, borträknat dom spaningarna om att nu kan man snart inte betala med kontanter och nuförtin handlar folk mest på nätet etc. Känns som att man hört dessa ett par gånger dom senaste två decennierna
Citera
2023-12-27, 15:24
  #79
Medlem
Per-Automatiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
Luuk verkar vara permanent om man ser till de senaste tre veckorna, facit kommer ju om nån timme.

Luuk har varit riktigt bra och får gärna bli permanent programledare. I princip Storm-klass på honom om du frågar mig.
Citera
2023-12-27, 17:39
  #80
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Automatik
Luuk har varit riktigt bra och får gärna bli permanent programledare. I princip Storm-klass på honom om du frågar mig.

Känner också att han levererar...
Och han har ändå inte så många program i ryggen.
Inte helt lätt att hitta nivån.
Och den är väl ändå att det skall flyga som med Ingvar..
Citera
2023-12-29, 11:07
  #81
Medlem
Crapmagics avatar
Ingvar Storm verkar nedmontera sig själv, först PÅ Minuten sedan Spanarna

Har han skrivit in sig på ålderdomshemmet ännu?
Citera
2024-02-11, 10:55
  #82
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ingvar Storm verkar nedmontera sig själv, först PÅ Minuten sedan Spanarna

Har han skrivit in sig på ålderdomshemmet ännu?
Det är väl hög tid att han får njuta av pensionärsliv först? Helt förståeligt.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback