Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-19, 22:29
  #1
Medlem
Instagram: https://www.instagram.com/eforsblom/, 20k följare.

Vad har ni på henne? Hon la upp på sin story precis att folk skapar skvallertrådar här för att luska ut varför hon flyttat själv till Umeå. Googlat ihjäl mig men hittar inget, så varför inte skapa en tråd tillägnad henne?

Varför följer folk henne?
Kan svara för egen del, jag följer då jag tycker hon verkar extremt blåst och inte kan prata ordentligt (hon är döv), vilket även smittat av sig på hennes son. Tycker även hon lägger ut extremt osmakliga bilder i form av sina taxöron. Hon la ut på sin story för ett tag sen att någon bild nått ut till flera hundra tusen personer och hon förstod inte varför. Jag förstod direkt att det var pga hennes bröst som täckte 90% av bilden. Som sagt, hon är rätt blåst.

När hon var singel kallade hon sig själv ofrivilligt barnlös då hon inte hade en kille att skaffa ett syskon till sitt barn med…

De senaste åren har hon flyttat runt i flera städer, bland annat Örebro, Västerås, Uppsala och nu Umeå.
Citera
2023-07-20, 13:49
  #2
Medlem
geek12s avatar
Hon är sjukt knepig.

Hon blir ju typ förbannad när folk frågar privata saker om henne, som varför hon flyttat själv med sonen + hunden utan sin nya pojkvän, liksom palla bli sur över det, skit i att besvara det bara då eller så besvarar du det så alla vet som undrar, har man 20k följare så kommer folk undra saker.

Samma när någon frågar om sonens skola, då går hon med taggarna utåt i en story.

Eller när någon frågar om sonens tal, för hon visar ju aldrig någon video längre när han pratar, han är 6 år väldigt snart, men pratar som en 4 åring.

Sen det enda hon gör på dagarna är att " åh snälla klicka på mina länkar jag kommer lägga ut idag för det skulle hjälpa mig så mycket " - reklam i varje stories nästan dygnet runt, o tjatar på oss följare att klicka på dom eller köpa.
Citera
2023-07-22, 17:04
  #3
Medlem
geek12s avatar
Hon verkligen älskar att visa upp sina taxöron….
Citera
2023-07-25, 23:00
  #4
Medlem
Ja men snälla, vad är det här för människa? Jag vet inte hur jag kom in på hennes instagram, men jävel vilken störig person hon är. Jag har också googlat ihjäl mig för att hitta en tråd här inne om henne eftersom hon skrev att det startades flashbacktrådar om henne(?) När den här ÄNTLIGEN startades var jag tvungen att skaffa ett konto för att kunna tacka för detta! Och nu väntat i några dygn innan jag kunnat kommentera själv xD

Men vem tror hon att hon är? Det här med att ständigt klaga på att folk är för nyfikna, det ständiga delandet av adlinks eller vad det nu heter och att hon av en slump såg att just det hon sökt på och nu tipsar om var på rea just då, hur hon ständigt vinklar kameran så att brösten ska hamna i fokus, eller för all del hennes fruktansvärda röv i alldeles för små byxor!!!
Jösses alltså... att inte fler har åsikter om henne?
Ingen som vet orsaken till att hon flyttat? Och utan pojkvännen... hon hintar ju om att vi inte vet något. Men någon måste ju veta? Jag tänker att jag vet så mycket sjuka saker om gamla bloggare osv. Som följare har absolut NOLL koll på. Så någon gammal avlägsen släkting eller bekant till Emma måste väl sitta i någon stuga och ha info om denna märkliga själ?
Citera
2023-07-27, 12:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hon är sjukt knepig.

Hon blir ju typ förbannad när folk frågar privata saker om henne, som varför hon flyttat själv med sonen + hunden utan sin nya pojkvän, liksom palla bli sur över det, skit i att besvara det bara då eller så besvarar du det så alla vet som undrar, har man 20k följare så kommer folk undra saker.

Samma när någon frågar om sonens skola, då går hon med taggarna utåt i en story.

Eller när någon frågar om sonens tal, för hon visar ju aldrig någon video längre när han pratar, han är 6 år väldigt snart, men pratar som en 4 åring.

Sen det enda hon gör på dagarna är att " åh snälla klicka på mina länkar jag kommer lägga ut idag för det skulle hjälpa mig så mycket " - reklam i varje stories nästan dygnet runt, o tjatar på oss följare att klicka på dom eller köpa.

Jag vet, stör mig sjukt mycket på hennes reklamlänkar. Skulle aldrig klicka på något eller köpa något för att gynna henne…
Citera
2023-07-27, 12:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadegotthaj
Ja men snälla, vad är det här för människa? Jag vet inte hur jag kom in på hennes instagram, men jävel vilken störig person hon är. Jag har också googlat ihjäl mig för att hitta en tråd här inne om henne eftersom hon skrev att det startades flashbacktrådar om henne(?) När den här ÄNTLIGEN startades var jag tvungen att skaffa ett konto för att kunna tacka för detta! Och nu väntat i några dygn innan jag kunnat kommentera själv xD

Men vem tror hon att hon är? Det här med att ständigt klaga på att folk är för nyfikna, det ständiga delandet av adlinks eller vad det nu heter och att hon av en slump såg att just det hon sökt på och nu tipsar om var på rea just då, hur hon ständigt vinklar kameran så att brösten ska hamna i fokus, eller för all del hennes fruktansvärda röv i alldeles för små byxor!!!
Jösses alltså... att inte fler har åsikter om henne?
Ingen som vet orsaken till att hon flyttat? Och utan pojkvännen... hon hintar ju om att vi inte vet något. Men någon måste ju veta? Jag tänker att jag vet så mycket sjuka saker om gamla bloggare osv. Som följare har absolut NOLL koll på. Så någon gammal avlägsen släkting eller bekant till Emma måste väl sitta i någon stuga och ha info om denna märkliga själ?

Hon är SÅ konstig. Och tycker hennes beteende är äckligt, hon har fått följare pga sitt ex som dog. Dom var inte ens tillsammans när han dog, men hon tar varje tillfälle hon får att berätta att ”det var inget definitivt avslut, det var bara för att hitta oss själva” typ. Det skulle vara mer synd om henne om dom faktiskt var tillsammans, vilket dom inte var. Men hon vill få det till att verka att dom var sååå kära men att dom inte ”kunde” vara tillsammans. Hon sket ju i att åka och säga hejdå när hon fick ett samtal av hans mamma att det var nära döden nu. Så mycket betydde han för henne
Citera
2023-07-27, 13:14
  #7
Medlem
geek12s avatar
Så många frågor man har men inga svar haha.

Någon måste ju ha någon vän/bekant som känt henne? Eller vad som helst.

Hon verkar så sjukt dryg. Går i attack mot alla som är nyfikna om saker.

Hennes son har typ aldrig gått på en förskola/dagmamma, han verkar aldrig leka med andra barn? Han kan knappt prata?
Hennes kille som hon precis blivit tillsammans med flyttar hon ifrån direkt? ( även om det säkert var planerat innan de blev tillsammans såklart )

Hon verkar ju inte enligt henne iallafall ha planer på att bli sambo med honom igen.

Hon går bara runt på story o visar upp rumpan och taxöronen och pumpar ut adlinks.

Och så fort något samarbete går dåligt så skriver hon en liten snyftstory.

Kom igen någon måste väl ha något litet att säga om henne?
Citera
2023-07-28, 06:43
  #8
Medlem
För att inte tala om hennes ”o” i varenda jäkla mening. Lär dig svenska! ”Livet leker o jag sitter o jobbar i solen’ och senast ”Det är inget man väljer o få”. Så oproffsigt för att vara en så kallad influencer…
Citera
2023-07-28, 22:15
  #9
Medlem
Och vad var hennes senaste påhitt med att länka alla barntröjor? Och kollar ständigt på inredning och länkar, trots att hon själv inte har möbler nog?
Citera
2023-07-28, 22:32
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadegotthaj
Och vad var hennes senaste påhitt med att länka alla barntröjor? Och kollar ständigt på inredning och länkar, trots att hon själv inte har möbler nog?

Haha ja det har jag också tänkt på, att hon inte har några möbler. Så himla tattigt, speciellt eftersom hon har barn. Sitter på golvet och äter för att hon inte har nåt matbord. Nej udch, stackars hennes son.
Citera
2023-07-28, 23:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Haha ja det har jag också tänkt på, att hon inte har några möbler. Så himla tattigt, speciellt eftersom hon har barn. Sitter på golvet och äter för att hon inte har nåt matbord. Nej udch, stackars hennes son.

Exakt!! Jag förstår att det kan vara knapert som ensamstående, men om hon inte ens kan köpa möbler så att de slipper äta på golvet eller vad som helst, då kanske hon skulle söka ett vanligt jobb och ha flunsandet som hobby?
Citera
2023-07-30, 08:47
  #12
Medlem
Förstår verkligen inte varför hon sålde alla möbler och all inredning innan hon flyttade. Och nu inte har råd att köpa nya.
Varför går hon inte till en second hand butik och handlar så hon har tills hon kan skaffa det hon vill ha. För Lowes skull. Han bor i en tom lägenhet där han knappt har något att sitta på.
Hon borde försöka fixa innan Lowe börjar skolan. Tänk då han får kompisar där som ska följa med hem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback