Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-04, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Jag är beredd att hålla med. Om vi skulle sluta med bidrag så skulle det se annorlunda ut

Det är där vi landar. Det hade nyliberalen Fredrik Reinfeldt räknat ut redan på den tiden han deklarerade att svenskarna bör Öppna Sina Hjärtan.
Gonatt Sverige.
Citera
2023-08-04, 08:55
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Klart det slår slint?

De låga förväntningarnas rasism.
Är det något hos eritreaner som gör att detta beteende är oundvikligt?

Det är väl bara att titta på situationen? Uppenbarligen är det oundvikligt.

Hur inihelvete förklarar du annars alla jävla apupplopp - påskkravaller, korankravaller, eritreankravaller, bilbränningskravaller, the list goes on.

Ser du någon röd tråd? Eller är du Miljöpartist kanske?
Citera
2023-08-04, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Fria fantasier. Vi har inte råd att stoppa dem i fängelse. Våra skattepengar går till socialbidrag och hbtq.

Det vettigaste nu, är att låta landet falla ihop totalt. Det kommer bli många dystra år i Sverige framöver. Det behövs. Då kanske alla som är vana att skattedia börjar fatta läget.
Du har ju inga idéer som leder framåt. Låta landet falla ihop, vet du vad du pratar om?

Ingen har pratat som att stoppa dem i fängelse som vi känner begreppet idag. Jag talade om utvisning vilket endast kräver en kortare vistelse i fångläger innan verkställighet. Vi får helt enkelt betala ett land i Afrika för dumpning. Vad gäller de värre kriminella som organiserar upploppen kan dessa stoppas i fängelse men vi behöver fängelser av betydligt enklare standard än vi har idag, dvs fångläger. Det handlar inte om rehabilitering för dessa personer går inte att göra om.
Citera
2023-08-04, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Det värsta är ändå att den Eritreanska regimen får anordna en propagandafestival i Sverige. En festival för att samla in pengar till Eritrea. Det är horribelt.

Det är som att Putin skulle ha en ryss-festival i Sverige för att samla in pengar till sitt krig.

Horribelt enligt mig att inte lägga skulden på dem som bränner tält, kastar sten,slåss med påkar ,,saboterar blåljuspersonals arbete,stoppar trafiken,skadar polisen osv
Citera
2023-08-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Möjligt. Kollade på mitt klassfoto från 82. 100% etniska Svenskar. Går förbi samma skola idag. Andel Svenskar högst 5%. Det fanns några finnar i andra skolor kring mig. En adopterad afrikanska med.

Inget annat än folkmord som jag ser detta som sker. Svenskar beskattas till tänderna och har inte råd att föda barn. Vi skall föda alla andra folkslag som dessa då. Som skall ha pengar för att de är sysselsatta. Och så går de och gör kaos.
Det fanns juggar och andra men även outbildade och kriminella från dessa länder hade växt upp i ett ordnat samhälle, upplopp förekom liksom inte medans det är standard i Afrika än idag. Har man växt upp med att yttrande av åsikt betyder kaos är man oförmögen till ordning. Finns en anledning till att Britterna med rätt få soldater klarade av att kolonisera Afrika.
Citera
2023-08-04, 09:01
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Du har ju inga idéer som leder framåt. Låta landet falla ihop, vet du vad du pratar om?

Ingen har pratat som att stoppa dem i fängelse som vi känner begreppet idag. Jag talade om utvisning vilket endast kräver en kortare vistelse i fångläger innan verkställighet. Vi får helt enkelt betala ett land i Afrika för dumpning. Vad gäller de värre kriminella som organiserar upploppen kan dessa stoppas i fängelse men vi behöver fängelser av betydligt enklare standard än vi har idag, dvs fångläger. Det handlar inte om rehabilitering för dessa personer går inte att göra om.
Mina tankar leder framåt. Vi kommer ha denna invandring tills dess att pengarna tar slut.

När alla världens folk, som ser min släkt som en stor bankomat, märker att pengarna är slut. Så åker de till ett annat land. Det är inte svenskar som bråkar, det är afrikaner som är endast här för att de får det bättre på min släkts bekostnad.
Citera
2023-08-04, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Enkelt. Alla säger till handläggaren på MV att de är förtryckta och riskerar tortyr. Sedan får de stanna.

De kan säga att de är bögar också. Det är skäl till asyl i Sverige om man kommer från ett skitland som Eritrea där det är olagligt att vara bög.
Citera
2023-08-04, 09:05
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Det är alltså eritreaner mot eritreaner? I så fall är väl det bästa att polisen endast utrymmer alla svenskar i närområdet så de inte blir drabbade och sen bara låta smutset förgöra varandra
Citera
Moderator
OYs avatar
Diskussionerna i tråden passar inte i ABoK.

Aktuella brott och kriminalfall --> Integration och invandring
/Moderator
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noapojken2015
Horribelt enligt mig att inte lägga skulden på dem som bränner tält, kastar sten,slåss med påkar ,,saboterar blåljuspersonals arbete,stoppar trafiken,skadar polisen osv

Det är klart att våldsverkarna har skuld. Det ena utesluter inte det andra. Kan man inte demonstrera disciplinerat utan kastar sten, eldar bilar och slåss med påkar så ska man ut ur landet.
Senast redigerad av Ang_rita 2023-08-04 kl. 09:08.
Citera
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Det fanns juggar och andra men även outbildade och kriminella från dessa länder hade växt upp i ett ordnat samhälle, upplopp förekom liksom inte medans det är standard i Afrika än idag. Har man växt upp med att yttrande av åsikt betyder kaos är man oförmögen till ordning. Finns en anledning till att Britterna med rätt få soldater klarade av att kolonisera Afrika.
Fanns inte en afrikan på hela min skola. Inte en jugge heller. När jag började på högstadiet fanns det massor av olika nationaliteter. Men det var x antal år senare.

Nu när man ser skolklasserna så är det inga Andersson direkt. Och alla politiker verkar vara nöjda med detta som sker. Som att det är rätt att utrota svenskarna. Man behöver ju inte ens ha en hjärna för att se att de som bråkar är afrikaner.

Nu vet vi i alla fall varför neandertalaren dog ut. Han brydde sig mer om andra än sig själv.
Citera
2023-08-04, 09:12
Avstängd
Här skulle man varit beredd på ett par bomber rätt i klungorna av människor.

Ingen av dessa människor har i Sverige att göra, tar hit sin skit hit så jävla vidrigt av dom men inte ett dugg förvånade då vi har sett det här länge nu. Det intressanta är att dom skyller som vanligt på Svenskarna att detta händer.

Uppenbart att migrationsverket har fallerat igen och bara klickat ja på ansökan till att bli svensk. Sverige är inte förmögna att göra det som krävs att få slut på det här genom att skicka hem alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in