Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-03, 19:50
Medlem
Chablisnoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Bra att justitieministern gör en tydlig markering mot våldet.
Men ändå en balanserad kommentar fri från rasistiska utfall.

Tydlig markering????
Citera
2023-08-03, 19:50
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Det är för jävligt! Vet inte om jag blir mest ilsken på kaosande lågbegåvade eritreaner eller svenskarna som finner sig i detta.

Det är så äckligt att se alla dessa högskoleutbildade svenskarna som sitter som chefer och ska ha hundratals invandrare under sig där man har planer för mångfald, mångkultur, invandrares rättigheter och liknande. Det kryllar av denna typ av svenskar som sitter och är präktiga på någon post i företag, kommuner, myndigheter osv och tycker man är duktiga och moraliska med folkutbytet under sig. Det är Sverige i ett nötskal och så jävla oerhört vidrigt! Hur kan dom ens leva med sig själva? Jävla kryp till människor. Landsförrädare och folkförrädare är milt uttryckt om detta skräp till människor som är så och tycker dom är fina och har "kunskap".
Senast redigerad av Krimkoll 2023-08-03 kl. 19:53.
Citera
2023-08-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Vafalls! Har dom inget jobb att sköta?!
Eller har eritrianer semester nu också?

Du betalar deras icke arbetstid. De har gratis levende för du betalar.
Citera
2023-08-03, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag såg precis ett filmklipp från händelsen och jag trodde först det var ett zoo vars djur hade rymt. Polisen joggade efter ett gäng lite lojt.

Sluta kritisera polisen. De försöker göra något åt asen som ställer till de såhär. Det är inte en lätt situation. Politierna måste agera nu.
Citera
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Festivalen och tivolit är igång igen, ikväll, imorgon och på lördag då antar jag.

Öppnar för nya möjligheter framöver för konfrontationer

Stabsläget på sjukhusen i Stockholm lär få fortsätta flera dagar med andra ord.

Otroligt..

Som jag skrev i mitt förra inlägg här i tråden, hur kan Järva Folkets Park helt plötsligt godkänna denna festivalen i år med tanke på deras utlåtande föregående år??
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Bedrövlig syn att se. Detta är Sverige, inga svenskar kvar. Som att befinna sig i Afrika och Somalia.

Jodå, svenskarna är kvar. De är på pride, de är på jobbet, de är på fotboll, de sitter hemma i soffan medan frugan är ute och twerkar med andra män på krogen. De gör inte mycket väsen av sig, men kvar är dem. Passivt aggressiva och på själatåget mot folkglädjens totala slocknad. Men de är ute ur bilden, så mycket rätt har du, och bevittnar förtvivlat men med ingrodd förnekelse hur landet är förlorat för all framtid.

Jag tror dock att effekten hade blivit annorlunda om detta skedde i mer nära anslutning till Stockholm, på de "fina" adresserna. När 1000 eritreaner intar de fina adresserna och bränner bilar omkring sig, det vore en syn det. Kanske rent av när politikerna själva drabbas på sin bakgård, men då blir väl det enda man får läsa att "politikern X har förts till säkerhet". Som att det vore det första folk oroade sig för.

Man undrar verkligen hur snacket går hos polisen. Bland de på fältet dvs.
Senast redigerad av -DaRude- 2023-08-03 kl. 19:56.
Citera
2023-08-03, 19:54
Medlem
Gör de ju inte. De sitter på sina stammizfik. Och diskuterar eritreansk inrikespolitik.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Ja vad tror du? Eritreaner som bråkar menas väl förfan inte att det är svennar som bråkar?

Vissa tror att det är så på riktigt! Som om en helt vit etnisk svensk vid namn Lars-gunnar skulle bosätta sig i Algeriet, blir han automatiskt arab då? Märkligt det där.. 🙄
Citera
Medlem
När kommer vinsten? Alla niggers kostar enkom penningar - det är utbildning (få, det skall sägas), låtsasjobb, sjukvård, pensioner, fängelseplatser, tolkhjälp, rättegångskostnader, allsköns bidrag, polisbevakning på evenemang som detta och inte minst etniska svenskar som lider utav deras brottsliga verksamhet och närvaro.

Kommer detta kaoz på Järva få upp ögonen på någon, eller?

Vad fan får jag för pengarna?
Citera
2023-08-03, 19:55
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Sluta kritisera polisen. De försöker göra något åt asen som ställer till de såhär. Det är inte en lätt situation. Politierna måste agera nu.

Polisledningen med sin särbehandling, silkesvantar mot vänstern, invandrare och islamister med flera är värda att hånas. Det syntes även idag och hur man ville lägga locket på om konsekvenserna av det här. Rikspolischefen och cheferna under honom och i polisregionerna är SKÄMT och förtjänar allt hån dom kan få.

Poliserna på gatan får ju inte ingripa, kan inte ingripa och hindras från att ingripa. Samtidigt sitter cheferna och ljuger och motarbetar svenskar och invandringskritiker vid alla möjligheter man kan med tillstånd, anmälningar, domstolsprocesser och annat.
Citera
2023-08-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Du betalar deras icke arbetstid. De har gratis levende för du betalar.
"levende"? Vad är det?
Citera
2023-08-03, 19:56
Medlem
Vilka är motdemonstranterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in