Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-08-05, 15:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Som jag skrivit tidigare, han är politiker och då får man vakta sin tunga. Även om han är modig och vågar utmana många mäktiga i USA så kan han inte ha åsikter som skiljer sig från vad som är officiellt tills man har bevis.

Exempelvis tog han också vaccinerna mot covid i början men har ändrat sig. Det viktiga är att någon lyfter på stenar och hittar sanningen.

Aha - så han ljuger offentligt när han säger att han är övertygad om att al Qaida låg bakom 9-11? Ptja, det skulle iofs vara möjligt - det verkar ju ha blivit republikanernas modus operandi sedan Trump trädde in i partiet.
Citera
2023-08-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Aha - så han ljuger offentligt när han säger att han är övertygad om att al Qaida låg bakom 9-11? Ptja, det skulle iofs vara möjligt - det verkar ju ha blivit republikanernas modus operandi sedan Trump trädde in i partiet.

Bara nyfiken, har du något klipp eller länk till video där han säger det?

EDIT: Tror jag hittade klippet du refererar till. Det var svar på en "plötslig" fråga, jag gissar på att både Vivek och vi andra är nyfikna på resten och det är ok för politiker att "tro" på någon officiellt och sedan erkänna att man blivit lurad om det visat sig vara andra som farit med osanning.
Värre att anklaga någon myndighet för att ljuga
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2023-08-05 kl. 15:38.
Citera
2023-08-05, 15:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Bara nyfiken, har du något klipp eller länk till video där han säger det?

EDIT: Tror jag hittade klippet du refererar till. Det var svar på en "plötslig" fråga, jag gissar på att både Vivek och vi andra är nyfikna på resten och det är ok för politiker att "tro" på någon officiellt och sedan erkänna att man blivit lurad om det visat sig vara andra som farit med osanning.
Värre att anklaga någon myndighet för att ljuga

Eh - det var ju du själv som länkade till artikeln ifråga… och nej det var ingen ”plötslig fråga” - det var Vivek som valde att twittra det efter intervjun för att förtydliga att han är övertygad om att Al Qaida är skyldiga till både planeringen och utförandet av 9-11 - precis som det står i artikeln du länkade…
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in