2023-08-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Berätta lite om stjärnorna då 😂 vad satt snubben på Kumla för o.s.v ?

M*madi är dömd för flertalet rån, stölder, narkotikabrott och våldsamt motstånd bland annat. Sen 2015 så ha började ung... Vid nått tillfälle rånade han väl småkillar på deras telefoner på Gråbo, undrar om inte K*vin var med då?
Citera
2023-08-07, 17:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krabbsaltarn
M*madi är dömd för flertalet rån, stölder, narkotikabrott och våldsamt motstånd bland annat. Sen 2015 så ha började ung... Vid nått tillfälle rånade han väl småkillar på deras telefoner på Gråbo, undrar om inte K*vin var med då?
(FB) Två män i 20-årsåldern anhållna för personrånet i Visby, Gotland. 2020-02-28
Citera
2023-08-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
(FB) Två män i 20-årsåldern anhållna för personrånet i Visby, Gotland. 2020-02-28

Det var också han ja. Det jag tänkte på blev han visst bara dömd för försök till rån. Där försökte han hota sig till mobiltelefoner av två unga grabbar, och där var K*hvin i sällskap med honom men blev ej dömd för något.
Citera
2023-08-08, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krabbsaltarn
Också sticker han och gör ett dubbelrån
Nu kommer han åka in ett tag...
Citera
2023-08-08, 17:44
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hoppas man tar blodprov, det lär flyta ett och annat i deras ådror...
Tänkte på samma sak..dessa tre juveler var säkerligen upp över öronen påtända på tjack (amfetamin) och därmed röksugna till max...
Citera
2023-08-08, 21:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vilka stjärnor...

Citat:
Det var vid en bensinmack i Visby som de två männen i sällskapet ska ha gått fram till en motorcyklist och slagit hen mot hjälmen. De ska sedan ha tagit slangen som motorcyklisten tankade med och fyllt sin egen bil med bensin. Detta ska ha skett på morgonen, innan de fortsatte mot Roma och Katthammarsvik.
https://helagotland.se/nyheter/gotla...orare/jd3x73xl (betal)
Citera
2023-08-09, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 51ragaj
Ja asså K*vin har jag själv träffat ett par gånger och det har bara gått utför för honom på senaste. Han är bensotorsk vad jag vet.
Han där M*madi vet jag inte så mycket om men vad jag vet så satt han inne för just rån 😂😂
K och M har varit försvunna i flera dagar och man vet att dom har varit ute med någon brud och knarkat som fan.

En mer specifik beskrivning på k*vin? Något utfyllnad av namnet kanske?
Vore väldigt tacksam över de!
Citera
2023-08-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speakbitch
En mer specifik beskrivning på k*vin? Något utfyllnad av namnet kanske?
Vore väldigt tacksam över de!

Rätta mig om jag har fel men utgick från att det handlar om Kehv*n Karlss*n.
Citera
2023-08-10, 01:52
Medlem
Vilka spekulationer . Ta reda på all fakta klokt först . O tjejen är J.L ….
Citera
2023-08-10, 03:37
Medlem
Inte så svårt och lista ut vem AK är.. mamman till ke*vin. Det är inga spekulationer utan det är k*vin. Dags att sluta curla honom och låta han ta sina konsekvenser. Förstår om det är jobbigt att inse att sin son kan göra sånna här grejer men någon måtta får det vara när sonen börjar råna affärer på cigarretter & bensin från en stackars människa för han inte har råd. Hälsa pojken att det finns lättare sätt att få tag på cigg. Då slipper han även finkan! Kan swisha han 60 kr om det är så pass illa vilket det verkar vara.
Citera
2023-08-10, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt1964
Inte så svårt och lista ut vem AK är.. mamman till ke*vin. Det är inga spekulationer utan det är k*vin. Dags att sluta curla honom och låta han ta sina konsekvenser. Förstår om det är jobbigt att inse att sin son kan göra sånna här grejer men någon måtta får det vara när sonen börjar råna affärer på cigarretter & bensin från en stackars människa för han inte har råd. Hälsa pojken att det finns lättare sätt att få tag på cigg. Då slipper han även finkan! Kan swisha han 60 kr om det är så pass illa vilket det verkar vara.

Hon är upptagen med att skälla på turister och fastlandstaxi
Citera
2023-08-10, 05:25
Medlem
Har aldrig sagt att jag inte vet vem det är. Och pantad i huvudet som gör något sådant absolut. Jag tänkte mest på att ni funderade på vem tjejen är. Jo herr KK har inte haft sina bästa dagar. Men för o bli fri från ett drogberoende måste man bort från gamla umgängen. När sedan idioter kommer ut från kåken o inte har någonstans o bo, ja då blir det bara utför. Bruden han träffa JL va väl den värsta just KK kunde träffa på. Försvarar inte sådana här tilltag ett dugg. Som man bäddar får man ligga helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in