2023-08-10, 14:40
Medlem
Vem är tjejen?
Citera
2023-08-10, 15:43
Medlem
Kost och logi på statens bekostnad i 18 månader minst
Citera
2023-08-10, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AK8058
Har aldrig sagt att jag inte vet vem det är. Och pantad i huvudet som gör något sådant absolut. Jag tänkte mest på att ni funderade på vem tjejen är. Jo herr KK har inte haft sina bästa dagar. Men för o bli fri från ett drogberoende måste man bort från gamla umgängen. När sedan idioter kommer ut från kåken o inte har någonstans o bo, ja då blir det bara utför. Bruden han träffa JL va väl den värsta just KK kunde träffa på. Försvarar inte sådana här tilltag ett dugg. Som man bäddar får man ligga helt enkelt.

Kan du ge oss mer än ”JL”? skriv hela hennes namn och byt en bokstav i varje namn mot *.
Om det nu är hon som dragit ner honom i skiten så lär du la inte ha något emot att hennes namn också hamnar här?
Citera
2023-08-10, 17:21
Medlem
KK var redan i skiten långt innan hon kom in i hans liv. Han var en bensotorsk långt innan. Men det är alltid lättare och skylla sitt missbruk på andra.
Citera
2023-08-10, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt1964
KK var redan i skiten långt innan hon kom in i hans liv. Han var en bensotorsk långt innan. Men det är alltid lättare och skylla sitt missbruk på andra.
Han hade missbruk innan ja. Men fick jobb o började jobba vilket gick bra. Sen kom det in andra som utnyttjar att han hade lägenhet och fick ut lön.
Citera
2023-08-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Kan du ge oss mer än ”JL”? skriv hela hennes namn och byt en bokstav i varje namn mot *.
Om det nu är hon som dragit ner honom i skiten så lär du la inte ha något emot att hennes namn också hamnar här?
J*se**n Le**n*er är namnet på bruden
Citera
2023-08-10, 17:29
Medlem
Citat:
Han hade missbruk innan ja. Men fick jobb o började jobba vilket gick bra. Sen kom det in andra som utnyttjar att han hade lägenhet och fick ut lön.

K var ganska öppen på sina sociala medier att han är pundare. Som sagt har K ett eget ansvar och val och välja vem som kommer upp i hans lägenhet. Jag tror inte han led att dem var där, tvärtom tror jag, han tyckte nog det var skönt att han hade skaffat nya vänner som också vad bensotorskar, känslan att inte känna sig ensam och misslyckad. Missförstå mig rätt, K är säkert en jätte fin pojke utan alla droger. Men det är han som väljer sina handlingar, det är han som väljer vilka vänner han umgås med och vilka han drar upp i sin lägenhet.
Citera
2023-08-10, 18:40
Medlem
Citat:
J*se**n Le**n*er är namnet på bruden

Bra maskat lämnar en del att fundera på
Senast redigerad av Goldentie 2023-08-10 kl. 18:45.
Citera
2023-08-10, 18:50
Medlem
ronnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bra maskat lämnar en del att fundera på

Inte 100% säker, men Jo*efin Lekan*er
*s
*d
Citera
2023-08-10, 18:50