Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-07-31, 23:30
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Jag skaffade ju ny flickvän för ett antal veckor sedan...och har nu ännu en gång blivit påmind om hur brudar alltid skall ringa och babbla om ingenting. Det har varit samma visa i varje jävla förhållande som jag har haft. Det är förbannat tröttsamt att behöva mottaga alla dessa samtal...som för det mesta inte har något direkt syfte överhuvud taget.
Jag menar...för mig räcker det att träffa min partner 2-3 dagar i veckan. Då samtalar man, knullar, äter...och gör eventuellt andra saker tillsammans. Övriga dagar tycker jag inte att det finns någon större anledning att talas vid om det inte förekommer något specifikt ämne eller ärende att behandla. Det där slentrianmässiga tjattret om hur ens dag varit m.m ger jag inte mycket för...varför skall man med sin partner hålla på att älta om sin vardag varenda jävla dag?...och när skall brudar fatta att dom skall ge fan i att ringa om dom inte vill något särskilt?
Någon mer som upplever den här jobbiga skiten?
Citera
2006-07-31, 23:39
Medlem
Schaffers avatar
Nej tyvärr.
Citera
2006-07-31, 23:41
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Nej tyvärr.

Vaddå "tyvärr"?...Du skall vara jävligt nöjd, pojkvasker!
Citera
2006-07-31, 23:45
Medlem
När jag är kär kan bara det faktumet att man hör sin tjejs röst vara underbart. Behöver egentligen inte säga något speciellt, bara prata.
Citera
2006-07-31, 23:46
Medlem
Askas avatar
Stackars din tjej Daddy...

Hon kanske tycker om att höra din röst och saknar dig? Att bara ses ett par dagar i veckan och inte få prata med min käresta i mellan skulle göra mig ledsen iaf...
Citera
2006-07-31, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_L
När jag är kär kan bara det faktumet att man hör sin tjejs röst vara underbart. Behöver egentligen inte säga något speciellt, bara prata.

Sant, jag har alltid tyckt att det varit trevligt i mina förhållanden, surra lite i telefon på kvällen när man är på varsitt håll är mysigt som fan.
Citera
2006-07-31, 23:51
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aska
Stackars din tjej Daddy...

Hon kanske tycker om att höra din röst och saknar dig? Att bara ses ett par dagar i veckan och inte få prata med min käresta i mellan skulle göra mig ledsen iaf...

Synd om henne? Jag tycker snarare att det är mig det är synd om...det är ju jag som snällt sitter och lyssnar på detta eviga tjat om i huvudsak ingenting. Ofta klagar hon över att jag är tyst i telefonen...då brukar jag förklara att jag inte har så mycket att säga för tillfället. Jag samtalar gärna om allt möjligt när vi träffas...men att sitta och babbla rakt in i den där jävla telefonen ger mig ingenting som sagt...telefoner skall endast användas vid akuta och specifikt viktiga fall!
Citera
2006-07-31, 23:58
Medlem
öpöz000rs avatar
Jag är på din sida Daddy, jag fattar inte vad man ska prata om så jävla ofta. Å andra sidan är jag så dålig på att snacka att jag aldrig lyckats skaffa någon tjej
Citera
2006-07-31, 23:59
Medlem
ChristianXs avatar
Den stora skillnaden mellan könen, helt enkelt.

Två tjejer kan umgås en hel dag och gå runt i timmar och klämma och känna på kläder utan att köpa något. Sedan ringer de varandra så fort de kommit hem och babblar i flera timmar.

Två grabbar sitter istället i soffan med var sin bärs och ser på film, smågarvar ibland, och kan sitta där i två timmar utan att utbyta ett enda vettigt ord, utan att vara ovänner.

Inte konstigt att dessa två inte är helt kompatibla jämt.
Citera
2006-08-01, 00:15
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Den stora skillnaden mellan könen, helt enkelt.

Två tjejer kan umgås en hel dag och gå runt i timmar och klämma och känna på kläder utan att köpa något. Sedan ringer de varandra så fort de kommit hem och babblar i flera timmar.

Två grabbar sitter istället i soffan med var sin bärs och ser på film, smågarvar ibland, och kan sitta där i två timmar utan att utbyta ett enda vettigt ord, utan att vara ovänner.

Inte konstigt att dessa två inte är helt kompatibla jämt.

Ha ha, det där är nog sant. Jag kan lätt ringa en kompis som jag nyss har träffat.

Fast när man inte träffas i ett förhållande så tror jag att även killar kan tycka att det är trevligt att prata med sina flickvänner. Hoppas jag
Citera
2006-08-01, 00:20
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Fast när man inte träffas i ett förhållande så tror jag att även killar kan tycka att det är trevligt att prata med sina flickvänner. Hoppas jag

Ibland ja...men inte varje dag.
Citera
2006-08-01, 00:21
Medlem
Äh.. jag tycker inte det där "problemet" är mycket att oja sig över.. finns nog ett antal personer där ute som skulle vilja ha någon att prata med varje/varannan dag.. de har ju en mycket värre situation. Du får väl prata med din flickvän och säga rent ut att du inte vill prata så mycket i telefon... behöver inte göra sån big deal av det.. jag för övrigt tycker det är helt underbart att prata med sin älskade, kan göra det i timmar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in