2023-08-18, 21:09
Bannlyst
Jag byter alltid till hemmakläder när jag kommer hem. Tvättar händer och fötter och brukar faksitkst duscha. Mitt hem är HELT RENT. Jag brukar ha min mans t-shirt och ett par mjukiskortbyxor. När min man är på universitetet så brukar jag ta även hans mjukiskortbyxor. Han kläder är så jävla stora (han är 2.07m och 157kg och väldigt muskulös) så det blir så himla oversized på mig. Älskar det och älskar att ha hans kläder på mig.

Brukar byta kläder 1 gång i veckan. Ibland 1 gång varannan. Kläderna hemma blir ju inte smutsiga….

Hur brukar ni ha det?

En kompis till mig gick med utekläderna inomhus och låg i hennes säng med kläderna hon varit ute med, USCH!
Senast redigerad av Ialskdle 2023-08-18 kl. 21:12.
Citera
2023-08-18, 21:13
Medlem
pn222jws avatar
Träningskläder.
Citera
2023-08-18, 21:14
Medlem
Träningskläder.
Citera
2023-08-18, 21:16
Medlem
Negreritvs avatar
Kalsonger på sommaren, på vintern blir det en wife beater och träningsbrallor.
Citera
2023-08-18, 21:22
Medlem
T-shirt och mjukisbrallor eller shorts.
Citera
2023-08-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ialskdle
Jag byter alltid till hemmakläder när jag kommer hem. Tvättar händer och fötter och brukar faksitkst duscha. Mitt hem är HELT RENT. Jag brukar ha min mans t-shirt och ett par mjukiskortbyxor. När min man är på universitetet så brukar jag ta även hans mjukiskortbyxor. Han kläder är så jävla stora (han är 2.07m och 157kg och väldigt muskulös) så det blir så himla oversized på mig. Älskar det och älskar att ha hans kläder på mig.

Brukar byta kläder 1 gång i veckan. Ibland 1 gång varannan. Kläderna hemma blir ju inte smutsiga….

Hur brukar ni ha det?

En kompis till mig gick med utekläderna inomhus och låg i hennes säng med kläderna hon varit ute med, USCH!
Det vore fantastisk roligt om din man har dina kläder på sig när han är hemma själv.
Citera
2023-08-18, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MuttasLidkrantz
Det vore fantastisk roligt om din man har dina kläder på sig när han är hemma själv.

Hahahah, han är nog lite för stor för det även om han ville vilket jag inte tror han gör…

Vad har du på dig?
Citera
2023-08-18, 21:34
Medlem
Byter också om när jag kommer hem. Mest för att det är mer komfortabelt, men också er hygieniskt.

Har endast bekväma kläder hemma. Träningskläder, pyjamas, mjukisbyxor osv.

Håller dock inte med TS att hemmakläder inte blir smutsiga. Så klart blir de smutsiga. De blir inte smutsiga av andra människors äckel, men du lagar mat, äter, städar, svettas, mensar osv i hemmakläder också.
Citera
2023-08-18, 21:34
Medlem
Kottkompotts avatar
mjukisar och t-shirt, precis som alltid annars.

Är det lite kallt, som det kunnat vara i veckorna, så har jg en fmtunn filt över axlarna och sätter ihop där fram med en brödklämma så det blir en najs kappa/poncho
Citera
2023-08-18, 21:43
Medlem
Enterprises avatar
Skjorta, piké eller T-shirt och jeans, chinos eller shorts (sista om sommar).
Citera
2023-08-18, 21:51
Medlem
Betongborrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ialskdle
Hahahah, han är nog lite för stor för det även om han ville vilket jag inte tror han gör…
Fast det vet du ju inte. Han kanske älskar att gå runt i dina små kläder. Han kanske leker Hulken när du inte är hemma.
Citera
2023-08-18, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Betongborren
Fast det vet du ju inte. Han kanske älskar att gå runt i dina små kläder. Han kanske leker Hulken när du inte är hemma.

Nej bokstavligt talat. Han hade varit för stor. Vist jag har ganska stora höfter, men jämför med en man, speciellt min man som är 2.07m och väger ungefär 157kg och är väldigt muskulös, så hade det varit totalt omöjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in