Citat:
Ursprungligen postat av
fishermansfriends
Hej, verkar ha blivit utsatt av en stalkerliknanade person. Han ska tydligen ha sett mig utanför Ica och sedan sökt upp min folkbokföringsadress via bilen jag körde. Jag heter inte mitt vanliga namn på Facebook och har endast 5 vänner då mitt konto enbart används i jobbsyfte. Han beskriver vad jag hade på mig, och nu efter ett tag vad jag ”gillar” typ för drycker osv. Han skriver sjukt obehagliga saker som gör att jag VET att han sett mig flera gånger. Egentligen borde jag självklart blocka men jag måste veta vem detta är för i en liten stad som jag bor i är det alldeles för obehagligt att ha någon som övervakar en utan att ha en minsta aning vem. Hur ska jag lyckas ta reda på riktiga identiteten, det enda jag har att gå på är ett facebookkonto där han kallar sig Nem* Ce* (*=o)
Han påstår sig vara runt 30 år och jobba som projektledare. Snälla hjälp!
Du är en man som blir stalkar av en man? Med tanke på vad du skriver. Utsände du homo signaler? Annars är det ju en stalkar som vill dig illa genom att påvisa att han vet saker om dina rutiner. Dessa kommer han utnyttja för att sätta dig i ett farligt läge. Se till och ha skydd. Mobil nöd nummer o tillhygge förberett....