Citat:
Ursprungligen postat av
Helmius
Jeg har bemerket meg at dere to er veldig på at ER er skyldig. Kjenner dere han personlig eller går dere kun ut ifra hva J har sagt tidligere?
Ut ifra det jeg veit og har hørt så er jeg rimelig sikker på at brannene ikke har noe som helst å gjøre med hendelsene som har skjedd i år. Jeg kan ikke si 100% sikkert, men det gir bare ikke mening at ER skulle være så hevngjerrig og begynne med trakassering og planlegging av drap et år etter at saken med forsikringssvindel ble henlagt. Han har nok litt andre ting å gjøre altså og er bare ikke den typen.
Jeg kjenner ikke noen av disse personene det er snakk om personlig i det hele tatt, men etter å ha hørt/lest alt jeg kan finne om saken så er mitt inntrykk at noen i JAH sin nærmeste krets er innblandet i dette på en eller annen måte. Siden ingen kjenner til KV så er det nok nærliggende å tro at det er noen som kjenner til JAH sine rutiner og hvordan han jobber og gitt info til KV
Så jeg tror fortsatt at dette handler om denne bilbrannen i betongbilen og oppgjøret der! Var det som startet hele spiralen. Men det er hva jeg tror men så er jeg ganske så enkel av meg og syns sånne teorier som noen har skissert her hører til på et filmlerret.