Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Så du mener at drapet er begått, uten at det har vært en form for betaling?

Men det betyr jo isåfall at KV har handlet på eget initiativ?
Hva er din hypotese isåfall, hvis det ikke handler om at noen har betalt for mordet.

Han har vel ikke gjort det gratis?
Kan jo være at han skylder den personen masse penger? Og alt har blitt planlagt i hastverk i frykt for tysting.
Citera
2023-09-23, 22:05
Medlem
Dere som kjenner litt til MGM 1 og 2..aka knoll og tott.. tror dere MGM 1 hadde stilt på en slik jobb for 100 000NOK.. er han så glad i penger/desperat?? bare for å prøve å forstå hva som kan ha skjedd.. 100K kan de fleste oppdrive dersom de hater noen veldig... lurer mest på MGM 1.. da det nok er han som har laget avtale om betaling for jobben.. og han andre bare var med som (sjåfør og hjelpemann)
Citera
2023-09-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelingen90
Kan jo være at han skylder den personen masse penger? Og alt har blitt planlagt i hastverk i frykt for tysting.

Det er det jeg tenker også, det kan vel iallefall ikke være så veldig mange bindeledd, fra oppdragsgiver til KV som utførte oppdraget.
Citera
2023-09-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
Dere som kjenner litt til MGM 1 og 2..aka knoll og tott.. tror dere MGM 1 hadde stilt på en slik jobb for 100 000NOK.. er han så glad i penger/desperat?? bare for å prøve å forstå hva som kan ha skjedd.. 100K kan de fleste oppdrive dersom de hater noen veldig... lurer mest på MGM 1.. da det nok er han som har laget avtale om betaling for jobben.. og han andre bare var med som (sjåfør og hjelpemann)
Var det ikke snakk om at han skyldte flere 100 000 i narkogjeld? Hva hvis dette er til en person og dette var hans måte å betale gjelden på?
Citera
2023-09-23, 22:10
Medlem
Jeg tenker at Knoll og Tott handlet dopet sitt på Hønefoss.
Citera
2023-09-23, 22:24
Medlem
Citat:
Så du mener at drapet er begått, uten at det har vært en form for betaling?

Men det betyr jo isåfall at KV har handlet på eget initiativ?
Hva er din hypotese isåfall, hvis det ikke handler om at noen har betalt for mordet.

Han har vel ikke gjort det gratis?

Har ikke tenkt til å droppe noen flere hypoteser her, eneste jeg vet er at man ikke ber en som skylder penger gå å drepe noen. Kommer ikke inn noe penger på den måten.. Tipper GM hadde en personlig grunn til drapet. Skriver GM da jeg ikke er sikker på at KV er drapsmannen.
Citera
2023-09-23, 22:25
Medlem
Det har blitt en vanvittig stor sak.

Jeg bare tenker at gjerningspersonen bak. Egentlig ikke har hatt noe å tjene på å få Jonas drept.

Hvis han heller hadde tatt direkte kontakt med Jonas og sagt at han kom til å få han drept, om han ikke holdt tyst. Så ville vel Jonas gjort nettopp det. Holdt kjeft.

Men da, kan det være at han kanskje ikke fikk gå fri hos politiet, for sine forsikringssvindler. Så kanskje Jonas fortalte til politiet at han har blitt drapstruet. Det var altså før Avhørt kom inn i bildet.

Det kan jo være at Jonas var kilden selv, og at han fortalte politet hvem som hadde drapstruet han.

Så det kan jo være at politiet har noen i kikkerten, og har hatt det hele tiden.
Citera
2023-09-23, 22:30
Medlem
Citat:
Snakker om å være hykler...

Ja iligemåde du. Hva er en hypotese fra noen som ikke sitter på alle bevisene verdt? Eneste hypotesene som er interessante er de som er basert på fakta. Jeg har ikke alle fakta..
Citera
2023-09-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiksDetektiv
Har ikke tenkt til å droppe noen flere hypoteser her, eneste jeg vet er at man ikke ber en som skylder penger gå å drepe noen. Kommer ikke inn noe penger på den måten.. Tipper GM hadde en personlig grunn til drapet. Skriver GM da jeg ikke er sikker på at KV er drapsmannen.

Dobbeltmoralsk da.

Drittslenger, og er dobbeltmoralsk. Du driver jo utelukkende med hersketeknikker.
Citera
2023-09-23, 22:38
Medlem
Citat:
Dobbeltmoralsk da.

Drittslenger, og er dobbeltmoralsk. Du driver jo utelukkende med hersketeknikker.

Vel, jeg har reagert litt krasst her, men det har jo vist seg å være på sin plass i mange tilfeller.. Når jeg føler dere er på bærtur så føler jeg for å si fra. Det er ganske klart og tydelig du ikke vet hva du snakker om, om du tror KV har gjort dette på oppdrag. Du vet ikke en gang om KV er drapsmannen.
Citera
2023-09-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiksDetektiv
Vel, jeg har reagert litt krasst her, men det har jo vist seg å være på sin plass i mange tilfeller.. Når jeg føler dere er på bærtur så føler jeg for å si fra. Det er ganske klart og tydelig du ikke vet hva du snakker om, om du tror KV har gjort dette på oppdrag. Du vet ikke en gang om KV er drapsmannen.

Nei. Men jeg stoler på at politiet har fanget rett mann. Jeg vet ingen ting jeg heller.

Men du VET at det ikke er på bestilling? Snakker jeg med Snåsamannen 2?
Citera
2023-09-23, 22:43
Medlem
Citat:
Det er vel rykter, sansynligvis. Men Atal har kommet med dette tidligere.

Jeg vet ikke noe mer om når denne razziaen fant sted. Noen sier etter og andre sier et par dager før. Det har blitt så mye rykter at for meg er alt et stort kaos nå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in