Citat:
Ursprungligen postat av
PatrickEkwall
Jaha? Det är ju dosbaserat så ät en mindre mängd då för en "vanlig" stening.
Lös upp hasch i kokosolja och ät den mängd du är bekväm med. Börjar verka inom 30 minuter.
Ja men följ mina anvisningar ovan då.
Jösses, med tanke på vad du skrivit annars i tråden så tänker jag inte ens bemöta det här stycket.
Toppen av en tesked med stelnad kokosolja. Ingen rök, inga kalorier att tala om och ingen doft heller. Diskret. Hur mycket bättre kan det bli? Duger inte det så kan du ju lika gärna få tråden stängd.
Tillägg:
Detta kan du ju få väldigt koncentrerat. Tusentals doser i en liten glasburk...
Vi säger så, så har vi det sagt allafall. (Det kommer ett långt inlägg nu så försök koncentrera dig o ta det i bitar.) Alla vet att det är ett annat high när man röker vs äter. Alla vet detta min vän. Det borde säga sig själv då lungorna tar upp det magen inte kan, hjärnan får också allting med engång istället för att vänta en lång stund.
Bara genom att du inte vet detta behöver jag nog inte besvara det andra heller som du skrev till mig, det kan stå kvar som humor i tråden till de andra som väljer att besöka den.
Vet inte varför deprimerande idioter som dig envisas med att "tillrättavisa" andra, det är uppenbart att ni har problem själva där ni försöker framstå eller desperat hävda att ni är bättre som och vet mer än andra för att känna att ni är bra på nåt sätt. Det roliga är ju att ni ofta har fel också.
Det här är ett forum, folk vet olika, det är därför vi är här. För att lära oss och ha en konversation förhoppningsvis, inte det du håller på med.
Du har förövrigt en utmärkt profilbild som verkar gå hand i hand med din personlighet, du och Patrick Ekwall kanske är rätt lika varandra mer än vad du tror?
Guldstjärna till dig lillplutt