• 1
  • 2
2023-08-27, 20:11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
https://www.svtplay.se/pa-riktigt

Citat:
Tre personer påstår sig ha olika talanger och färdigheter och en kändispanel ska ta reda på vilka som är fejk och vem som är på riktigt. Under säsongen kommer bland andra David Sundin, Nikki Amini, Robert Gustafsson, Filip Dikmen och Keyyo att dyka upp i panelen. Programledare är Farah Abadi.

Jag är helt säker på att detta gick för ca två år sedan fast under annat namn, skillnaden är att c-kändisarna nu får ta hjälp av publiken för att bestämma sig

Det finns en tråd någonstans i tv forumet om föregångaren till denna dynga, nån som vet vad programet hette?

Man har tagit dom 3 gapigaste
å störigaste sedvanliga kändisar som kringeser i alla SVTs studieprogram.
Mångfalden är total

Och vi har ett problem med en person som promt måste svara mannen till i detta fallet Farah 😜

Nån annan som börjat ruttna? på Anus Don De Minas impulskontrollfattiga gapflabb
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-27 kl. 20:27.
Citera
2023-08-27, 20:35
Medlem
MuntertMongos avatar
Skön direkt från orten feeling i detta program också, SVT är det nya P3.
Citera
2023-08-27, 20:44
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Skön direkt från orten feeling i detta program också, SVT är det nya P3.
Ja tyvärr.....

Nu kom jag ihåg vad föregångaren till detta program innehöll. Det var Klara vad hon nu hette i efternamn som var programledare å Farah satt i panelen, vet du?

Kändisarna har inte kommit på frågorna till utmanarna själv, dom har fått ett kort med klotter
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-27 kl. 20:47.
Citera
2023-08-27, 20:49
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Ja tyvärr.....

Nu kom jag ihåg vad föregångaren till detta innehöll. Det var Klara vad hon nu hette i efterhand som var programledare å Farah satt i panelen , vet du?

Kändisarna har inte kommit på frågorna till utmanarna själv

Nja, har ett svagt minne som jag försöker förtränga av att jag kan ha råkat sett något av det, men jag är inte säker. Vill minnas att det inte var något att minnas så att säga.

Clara Henry lär det ändå ha varit hon har ju varit överallt på sistone. Lite som odugligen Mauri som man inte heller kan undvika utan att ha sett, eller bögen Schulman som kan ha varit isbrytaren för överexponering av stolpskott. Eller?

Men är det inga invandrare på scenen?
Citera
2023-08-27, 21:02
4 invandrare av 5 möjliga, bra jobbat med woken svt, nu kommer ni till himmelen igen.

Klara Henry var bättre än Farah, snyggare också.
Citera
2023-08-27, 21:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Nja, har ett svagt minne som jag försöker förtränga av att jag kan ha råkat sett något av det, men jag är inte säker. Vill minnas att det inte var något att minnas så att säga.

Clara Henry lär det ändå ha varit hon har ju varit överallt på sistone. Lite som odugligen Mauri som man inte heller kan undvika utan att ha sett, eller bögen Schulman som kan ha varit isbrytaren för överexponering av stolpskott. Eller?

Men är det inga invandrare på scenen?
Jag hittade det tack vare att du sa Henry, tackar

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-och-magkansla
Jag hade rätt, det var två år sedan

(FB) Vem kan vad, tävlingsprogram på SVT, start 15 januari

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-och-magkansla

Detta är vad kostade att bli av med Clara Henry, ett namnbyte på programmet så att vi ska kunna tillbakavisa att Clara någonsin stod å va stirrig och stelbent

Bra att du efterlyser fler skillade invandrare 😁 inte ens som blindgångare fick dom va.
Citera
2023-09-03, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
4 invandrare av 5 möjliga, bra jobbat med woken svt, nu kommer ni till himmelen igen.

Klara Henry var bättre än Farah, snyggare också.
Vad tycker du då om kvällens laguppställning? den totala hudfärgsfixeringen från SVTs synvinkel.
Antonia någon, Daniel Nannskog, och självfallet den ambulerande lättroade 😡 komikern Nikki Amini, 1 svensk=Farao Groth 😆

Samt bara svenskar på scenen igen tycks det

Ett skyltfönster för lyckade personer med invandrarbakgrund är INTE! agendan
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-03 kl. 20:21.
Citera
2023-09-03, 20:25
Medlem
Crapmagics avatar
Fick ni nån blåribba av Nickis begåvade skratt smeka er trumhinna?

Självklart är det par 1 som är ihop IRL

Självklart är det mannen som är tygakrobatör

Jag blev kåt när Farah blev sträng mot Nannskog

Den exekutiva producenten har ett väldigt exotiskt namn, detta säkerställer enfalden i castingen antar jag
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-03 kl. 21:03.
Citera
2023-09-04, 07:22
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad tycker du då om kvällens laguppställning? den totala hudfärgsfixeringen från SVTs synvinkel.
Antonia någon, Daniel Nannskog, och självfallet den ambulerande lättroade 😡 komikern Nikki Amini, 1 svensk=Farao Groth 😆

Samt bara svenskar på scenen igen tycks det

Ett skyltfönster för lyckade personer med invandrarbakgrund är INTE! agendan

Ja att svt är rasister förstås, men det har de varit länge
Citera
2023-09-04, 07:48
Medlem
Råkade se några minuter av första programmet. Vilken dynga. Tramsande b-kändisar undanber vi oss från.
Citera
2023-09-10, 20:11
Medlem
Crapmagics avatar
Varför har sångerskor på sig morgonrockar??
pervot Robert Gustafsson associerar detta direkt till att dom ska kasta rockarna med rätta

Farah Abadis klyfta ikväll!
Citera
2023-09-10, 20:29
Medlem
Crapmagics avatar
Robert är för smart för klappträd Nikki Amiri

"Kan man se på någon om dom är bra på att jobba med händerna"

Genom hans abstrakta svar så fastnar hon i tanken på att man måste titta på händerna på en tecknare för att se om någon är bra på att jobba med händerna

och stackars Robert kryper till korset istället för att mosa henne och Farah som inte heller fattade

Lågintelligent! kan jag inte få någon hjälp av er andra med att hata på Nikkis hjärna

Vad var det för läppar so Nr2 den riktiga tecknaren hade ritat på Farah, ytterst oklart
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-10 kl. 20:45.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in