Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2023-09-03, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Intressant läsning. Men varför i hela friden envisas du med att fumla runt mitt i smeten? Kunde du inte hitta nån liten skogsglänta, alternativt tagit in på hotell eller nåt för trippen?

Första gången det blev delar av trippen i city, första delen spenderades i naturen. Jag tycker generellt det är mer hanterbart när jag promenerar, därför föredrar jag det jämfört med att vara inomhus.
Citera
2023-09-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag har rätt svårt att tro på att syra "sopar banan" med kroniska besvär. För några år sedan när jag led av mycket svår Tinnitus så lät det som "glasskross" i skallen när jag trippade.

Nej, det är Psilocybin och Ketamin som har gett mig mest tillbaka vad det gäller för rehabiliterande ändamål.

Skillnad på besvär och besvär. Tinnitus har jag sett som exklusionkriterie i studier så där finns det nog en negativ korrelation. Skönt att något annat hjälpte dig i alla fall!
Citera
2023-09-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Har för mig att det förekommer mjöldrygealkaloider i medicin mot migrän. Det är huvudingrediensen i LSD.

Edit: Såg att du testat alla mediciner (men det kan vara roligt att veta)

Japp ergotamin bland annat, så jag tror definitivt det finns en koppling där.
Citera
2023-09-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Svamp fungerar även mycket bra för migrän vill jag bara tillägga. Finns dokumenterat men säger det av erfarenhet. Värt att tänka på då säsongen är på G att börja.

Ja för vissa fungerar det bra, tyvärr inte för mig dock. Men hjälper mot spänningishuvudvärk vilket jag också har mycket av, så det tar jag var tredje månad också mellan LSDn.

Hortons huvudvärk / cluster headache är en sjukdom som liknar migrän men är betydligt värre. Här är en intressant sammanställning av vilken medicin de tycker fungerar bäst och där ser man att psykadelika är helt överlägsen https://www.psyn.no/wp-content/uploa...e-1024x652.png
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in