• 1
  • 2
2023-09-02, 13:08
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Att ha stora bröst är högstatus och kvinnor visar gärna upp dem med tighta kläder. Att ha stor kuk är också högstatus men av någon anledning tvekar vi män att bära kläder som accentuerar paketet? Inte så ofta man ser unga män i speedos på stranden liksom.

Detta är dubbelt konstigt eftersom kvinnlig sexualitet är skamlig medan manlig sexualitet är grym. Då borde vi väl verkligen vilja visa upp våra paket för att markera vår dominans?

Men trots att jag själv har 19 cm mellan benen måste jag erkänna att det hade tagit emot att gå runt i avslöjande shorts på Ica. Och det har inget med Åke, 47 att göra utan det hade känts awkward även bland heta tjejer. Är det dags att frigöra oss från detta och göra kukkonturer till nästa heta mode?
Citera
2023-09-02, 13:10
Medlem
Benmaergskylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Att ha stora bröst är högstatus och kvinnor visar gärna upp dem med tighta kläder. Att ha stor kuk är också högstatus men av någon anledning tvekar vi män att bära kläder som accentuerar paketet? Inte så ofta man ser unga män i speedos på stranden liksom.

Detta är dubbelt konstigt eftersom kvinnlig sexualitet är skamlig medan manlig sexualitet är grym. Då borde vi väl verkligen vilja visa upp våra paket för att markera vår dominans?

Men trots att jag själv har 19 cm mellan benen måste jag erkänna att det hade tagit emot att gå runt i avslöjande shorts på Ica. Och det har inget med Åke, 47 att göra utan det hade känts awkward även bland heta tjejer. Är det dags att frigöra oss från detta och göra kukkonturer till nästa heta mode?

Ja!
Citera
2023-09-02, 13:11
Bannlyst
För att kuken är den vackraste kroppsdelen såklart.
Citera
2023-09-02, 13:14
Dom visar ju även fitta.

Många som har extremt tighta yogapants.
Man kan se en cameltoe.

Vissa är så jävla tighta så man nästan kan se anus.

Sen säger dom "titta inte på mig".

Att vi inte visar paketen är ju för att vi vet att folk ständigt skulle kolla. Vilket man vill undvika.

Kvinnor däremot vill att vi ska kolla. Och nu verkar det som att vi till och med ska titta på deras anus. När dom går omkring i sina extremt supertighta yogabyxor
Citera
2023-09-02, 13:15
Medlem
Denoms avatar
Det är bara bögar som vill se paketet.
Citera
2023-09-02, 13:17
Medlem
NyaHenriksss avatar
Jag försöker alltid få med konturen av min flashback på foto.
Körkort och pass lyckades jag inte alls men alla andra tillfällen jag fotas ser jag alltid till att framhäva bulan.
Så din ts förstår jag inte riktigt.
Citera
2023-09-02, 13:18
Bannlyst
tala för dig själv!

Gör det kanske inte till vardags, men ibland är det kul att presentera ballen i par jeans som får en att se bra ut, "kuk stand off" med en annan man där Alphan ska etableras är dagens motsvarighet till vad armbrytning var förut...
Citera
2023-09-02, 13:23
Bannlyst
Citat:

Jag har också 19 cm, om jag viker den dubbelt… men ändå, hade du tänkt gå runt med 19 ribba hela dagen? Det hade bara sett konstigt ut att gå runt med ribba…
Citera
2023-09-02, 13:23
Medlem
sommarlovs avatar
Därför att storleken på mannens kön bara är viktigt när allt annat skalas bort.
Har du inte pengar, snygghet eller inflytande får du förlita dig på kalsongernas utputning.
Citera
2023-09-02, 13:26
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Det kanske är dags för blygdkapseln att göra comeback? Den var het skit under renässansen, men sedan dess har bruket av denna kukvaggande tygpåse fallit i träda.

Här ett utmärkt exemplar förevisat av Giovanni Battista Moroni:
https://upload.wikimedia.org/wikiped...Moroni_009.jpg

Penisfodral förekommer fortfarande hos vissa naturfolk, främst på och omkring Nya Guinea. Tatuering, inympande av främmande metallföremål och dylika idiotier inspirerade av primitiva kulturer har ju redan fått fotfäste hos västerlänningar, så att gå med kuken i en strut är väl inte långt bort.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Penisfodral
Citera
2023-09-02, 13:26
Medlem
Varför har negrer dålig status med stor kuk om det skriker status då?
Citera
2023-09-02, 13:27
Medlem
SethPutnams avatar
Citat:

Tycker du ska skaffa dig en sån där kukstrut som en del i afrika har. "Penis sheath" om du vill googla för att se vad jag menar. Du kan ju ändå ha kalsonger och byxor på dig, så att du inte åker på förargelseväckande beteende eller liknande.

Här har du ett glatt gäng:
https://imgur.com/a/kB0rScf
Senast redigerad av SethPutnam 2023-09-02 kl. 13:31.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in