Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-09-05, 22:40
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurs
Har man HDMI-control s kommer ens tv dr hemma sls p nr man spelar.

D kan man sl av den medans man r p semester eller kanske frska leva med att TVn str och drar ngra kronor i ondan medans man spelar, vet inte om det knns som ngot jtteproblem fr nn som kper den hr produkten, man r nog rtt medveten om precis vad den kan och inte kan gra fre man lgger ut pengarna, och ingen vntar sig nog ngot annat n vad dom fr.
Citera
2023-09-06, 05:27
Medlem
Kurss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
D kan man sl av den medans man r p semester eller kanske frska leva med att TVn str och drar ngra kronor i ondan medans man spelar, vet inte om det knns som ngot jtteproblem fr nn som kper den hr produkten, man r nog rtt medveten om precis vad den kan och inte kan gra fre man lgger ut pengarna, och ingen vntar sig nog ngot annat n vad dom fr.

Det r nog ganska stor risk att man glmmer det. Sedan r det ocks s att tvn stngs inte av nr konsolen gr i vilolge igen.
Citera
2023-09-06, 07:56
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Det r nog ganska stor risk att man glmmer det. Sedan r det ocks s att tvn stngs inte av nr konsolen gr i vilolge igen.

Ja och vad r problemet d menar du? Frstr inte riktigt varfr du skapade den hr trden, det knns som att du av ngon anledning har frsatt dig i en situation dr du pltsligt behver ha femhundra argument till varfr man inte ska kpa en Playstation Portal, men du kan faktiskt bara strunta i det om du nu inte gillar produkten.

Jag kan tipsa att om man har problem med att komma ihg enkla saker i sin vardag s kan man t ex anvnda sig av appen "pminnelser" p sin "smartphone", d behver man inte stressa upp sig med knslan av att man konstant mste tnka p att inte ha TVn p i ondan.

Som sagt: De som kper en sn hr sak r "gamers", i deras vrld r det nog inte ett s jttestort problem att deras gaming-TV som str p halva dagarna rkar msta st p ven en halv dag nr dom inte r hemma, fr att dom vill spela sina Tv-spel frn semestern. Det blir ngra kronor till p elrkningen, utver de kronor som dom redan betalar fr TVn den mnaden.
Citera
2023-09-07, 08:32
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
I s fall mste det vara ngot missfrstnd. Jag kommer ihg att jag lste om detta 2017, men prvade aldrig sjlv att logga in p ett sdant WiFi.

Det avser nog folk som frskt anvnda webblsaren till att surfa internet som vanligt, finns vissa hacks man kan gra fr att gra det, men den r annars bara avsedd fr att komma t eshopen och just olika ndvndiga signeringar online, webbmanualer etc.
Citera
2023-09-08, 20:11
Medlem
Kurss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Ja och vad r problemet d menar du? Frstr inte riktigt varfr du skapade den hr trden, det knns som att du av ngon anledning har frsatt dig i en situation dr du pltsligt behver ha femhundra argument till varfr man inte ska kpa en Playstation Portal, men du kan faktiskt bara strunta i det om du nu inte gillar produkten.

Man skapar trdar fr att diskutera det dem handlar om, man startar inte trdar fr att prisa det man skriver om. Jag hade hellre sett att Sony lanserade en brbar konsol med egen processorkraft.

Citat:
Jag kan tipsa att om man har problem med att komma ihg enkla saker i sin vardag s kan man t ex anvnda sig av appen "pminnelser" p sin "smartphone", d behver man inte stressa upp sig med knslan av att man konstant mste tnka p att inte ha TVn p i ondan.

Det r vldigt omstndigt att sl p och av HDMI-kontroll p de flesta tv-apparater. Om jag startar mitt Playstation s startar hemmabiofrstrkare och tv ocks. Du inser inte det orimliga i detta? Sony borde i alla fall gra en uppdatering p PS5ans mjukvara s att den inte kr HDMI-kontroll-start ifall den aktiveras av en Playstation Portal.

Citat:
Som sagt: De som kper en sn hr sak r "gamers", i deras vrld r det nog inte ett s jttestort problem att deras gaming-TV som str p halva dagarna rkar msta st p ven en halv dag nr dom inte r hemma, fr att dom vill spela sina Tv-spel frn semestern. Det blir ngra kronor till p elrkningen, utver de kronor som dom redan betalar fr TVn den mnaden.

Det r ganska absurt att om man spelar Playstation p bussen p vg till jobbet s startar ens tv och hemmabiosystem och spelar upp ditt spelande i vardagsrummet.
Citera
2023-10-06, 22:57
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Produkten sljer ju ut s visst har den nd fngat intresse. Frgan r om den fngar intresse ver tid dock eller om det bars r ny produkt hype eller lgre produktion till release som gr att den sljer ut.
Citera
2023-11-19, 09:10
Medlem
arbeitmachtfreis avatar
Mrkligt att den gr fr 199 euro (cirka 2100 sek) i vriga Europa men hr har den prissatts till 3k 🤔
Citera
2023-11-22, 23:32
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeitmachtfrei
Mrkligt att den gr fr 199 euro (cirka 2100 sek) i vriga Europa men hr har den prissatts till 3k 🤔
Svenska skatten som spkar i vanlig ordning skert.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in