Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 13:54
  #9997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Gillar verkligen saralagom, har så mycket mer respekt för hennes influerande än Hannas.
Har själv 2 små barn och blir ibland paff över hur mycket go det är i henne, men känner mig inspirerad och följer hellre henne än lata Hanna.
Önskar och hoppas det går bra för sara och att hon också får tjäna en mille om året.


Håller med dig till 100%. Hon är så rolig att följa och jag gillar verkligen hennes energi. Fattar inte att Hanna inte blir inspirerad.
Citera
Idag, 13:57
  #9998
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Hahaha okej såhär. Det är inte jättemånga sidor av tråden på familjeliv, och jag är hemma med två sjuka barn som ligger och sover, så jag hade tid att lägga en halvtimme på det här (innan någon hoppar på mig och kallar mig patetisk osv).

Personen i tråden på familjeliv säger att hon är 34 men nästan allt annat matchar om man jämför med Fannis Instagram. Personen nämner ivf, att ha slitit med infertilitet, att hon har en hund.

Personen hoppar in i tråden 23/1 och säger att hon är gravid. 24/1 lägger användaren upp sitt 2-3 veckor digitala test. 26/1 lägger Fanni upp nyheterna på Instagram med en bild på ett 2-3 veckor test.
31 januari visar personen i tråder sitt 3+ veckor test.
31 januari lägger Fanni upp ett 3+ test på Instagram.
15 februari skriver användaren att hon är i 7+5. Fanni skriver den 18 februari att hon dagen innan gick in i 8+0 så det stämmer väl?
12 mars skriver personen att de varit på NIPT och privat ultraljud några dagar innan. Detta är två dagar efter Fanni skrivit att de har separerat.
24 mars har hon fått svar från NIPT och allt såg bra ut. Personen har inte skrivit något mer efter den dagen.

Varsågoda! Slut på dagens detektivarbete.

Det som gör att jag har svårt att tro att det är F är att personen hävdar att deras infertilitet handlar om att hon har dåliga äggreserver, vilket F aldrig gått ut med att hon har(?) och jag förstår att man kan hitta på saker för att skydda sin identitet men ser inte varför man skulle hitta på något så specifikt. Då nämner man det inte alls. Samt så nämner hon inget om tidigare missfall/fosterdöd och skriver även att detta är hennes första graviditet. Ja, som sagt så kan personen tumma på sanningen för att inte röja sig men samtidigt så är det många som är med om missfall/MA och det är inte riktigt något som röjer ens identitet.

Att hon även frågar efter en bra graviditetsapp (F känns som någon som har stenkoll på sådant sedan år tillbaka) gör att jag känner att det kanske inte är F. Jag menar inte att diskreditera ditt gedigna detektivarbete utan tycker som du att mycket stämmer men lika mycket stämmer inte.
Citera
Idag, 14:08
  #9999
Medlem
Jo, men jag tänker också att hon är smart - hon är en person med tiotusentals följare på Instagram. Kanske väljer hon att inte nämna sådana saker som identifierar ganska lätt vem hon är?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback