Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-09-05, 15:41
  #1
Medlem
Nicke08s avatar
https://www.friatider.se/flashback-m...rum-motbevisat

Enligt tidniingen mörkar Flashback en sann nyhet godtyckligt.

Citat:
Den tyske journalisten Boris Reitschuster nämner barnsexrummen som ett exempel på vissa aspekter av tysk kultur som han har svårt att berätta om för sina utländska vänner, eftersom de helt enkelt inte tror att det är sant.

Hur lågt skall Flashback sjunka innan det görs något åt Moderatorer som drivs av den egna censur ivern?
__________________
Senast redigerad av Nicke08 2023-09-05 kl. 15:45.
Citera
2023-09-05, 15:47
  #2
Medlem
kodapans avatar
Mycket märkligt att den tråden låstes även om det skulle vara så att ämnet den avhandlar motbevisats.

Sedan när får man bara diskutera saker som är sanna på Flashback? Varför har vi då en lång tråd om att jorden är platt?

Folk ville uppenbarligen diskutera ämnet. Jag förstår inte problemet.
Citera
2023-09-05, 15:49
  #3
Avstängd
GustafBradsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
https://www.friatider.se/flashback-m...rum-motbevisat

Enligt tidniingen mörkar Flashback en sann nyhet godtyckligt.



Hur lågt skall Flashback sjunka innan det görs något åt Moderatorer som drivs av den egna censur ivern?
OK??? Länka genast till den sanna informationen!!! Fördärvligt om barnsexrum tystas!!!
Citera
2023-09-05, 15:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Mycket märkligt att den tråden låstes även om det skulle vara så att ämnet den avhandlar motbevisats.

Sedan när får man bara diskutera saker som är sanna på Flashback? Varför har vi då en lång tråd om att jorden är platt?

Min uppfattning är att du är dum i huvudet, det gör det dock inte okej för mig att starta en tråd där jag framför min tes som sanning. Fria tider länkar själva till Fox news som trovärdig källa. I artikeln Fria tider länkar till står bl.a: ”According to several reports, two nurseries in the German state of North Rhine-Westphalia have discussed plans to promote safe spaces where young children can explore masturbation.”.

Jag vet inte men Fria tider tycks inte själva veta vad de skriver om. Sen att anklaga Flashback för att någon skrivit ”nazistsajter” känns lagom skitnödigt. Fria tider som annars brukar skriva om somalier som köpt en tv borde liksom inte anklaga Flashback för något.

Tråden kommer säkert låsas upp den dagen då det är bekräftat att dessa sk ”sexrum” verkligen existerar.
Citera
2023-09-05, 16:01
  #5
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora

Tråden kommer säkert låsas upp den dagen då det är bekräftat att dessa sk ”sexrum” verkligen existerar.

Frågan är hur det ska bekräftas när alla vägrar att tro på nån utom sin egen favoritkanal. När det läcker ut bilder på rummet med barn in action? Dom kan ingen dela utan att riskera straff för barnporr.
Citera
2023-09-05, 16:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Frågan är hur det ska bekräftas när alla vägrar att tro på nån utom sin egen favoritkanal. När det läcker ut bilder på rummet med barn in action? Dom kan ingen dela utan att riskera straff för barnporr.

Tror att du liksom Fria tider oroar er för mycket. I mina ögon är Fria tider att jämföra med En Ding Ding Värld fast utan humor. Det är en sajt endast idioter kan se som seriös. Ta bara artikeln om somalierna som köpte en tv, det är ju pinsamt låg kvalitet och detsamma gäller nu när de attackerar Flashback.
Citera
2023-09-05, 16:08
  #7
Avstängd
GustafBradsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Frågan är hur det ska bekräftas när alla vägrar att tro på nån utom sin egen favoritkanal. När det läcker ut bilder på rummet med barn in action? Dom kan ingen dela utan att riskera straff för barnporr.

Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Tror att du liksom Fria tider oroar er för mycket. I mina ögon är Fria tider att jämföra med En Ding Ding Värld fast utan humor. Det är en sajt endast idioter kan se som seriös. Ta bara artikeln om somalierna som köpte en tv, det är ju pinsamt låg kvalitet och detsamma gäller nu när de attackerar Flashback.
Ja men övergrepp på barn är fruktansvärda brott! Jag hoppas TS kan länka till korrekt information!
Citera
2023-09-05, 16:09
  #8
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
https://www.friatider.se/flashback-m...rum-motbevisat

Enligt tidniingen mörkar Flashback en sann nyhet godtyckligt.



Hur lågt skall Flashback sjunka innan det görs något åt Moderatorer som drivs av den egna censur ivern?

Är det någon som har mer information om dessa "barnsexrum på dagis"?
Tråden på Flashback (som diskuteras i artikeln) hittar ni här: (FB) Tyskland får barnsexrum på dagis
Länkarna som det hänvisas till (Bild och Die Welt) liggar bakom betalvägg.

admin
Citera
2023-09-05, 16:09
  #9
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Tror att du liksom Fria tider oroar er för mycket. I mina ögon är Fria tider att jämföra med En Ding Ding Värld fast utan humor. Det är en sajt endast idioter kan se som seriös. Ta bara artikeln om somalierna som köpte en tv, det är ju pinsamt låg kvalitet och detsamma gäller nu när de attackerar Flashback.

Jag pratade inte om Fria tider utan i största allmänhet. Och jag tror inte man kan "oroa sig för mycket" för planer att starta onanirum på dagis. Att du tycker så säger en del om dig.
Citera
2023-09-05, 16:09
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Ja men övergrepp på barn är fruktansvärda brott! Jag hoppas TS kan länka till korrekt information!

Övergrepp på barn?!
Citera
2023-09-05, 16:10
  #11
Medlem
AlligatorMans avatar
Varför går inte föreståndarna för de här två ställena det gäller bara ut och dementerar om allt är lögn och påhitt?
Citera
2023-09-05, 16:11
  #12
Medlem
Tuors avatar
Jag reagerade också på att den tråden försvann.

Jag kräver en förklaring. På vilket sätt var det ett falskt påstående? Var fick moderatorn sin information ifrån?

SVT? Aftonbladet? ETC?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback