Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-12, 16:49
Medlem
Ja, jag vet att frra regeringen var duktiga p detta men jag vet ju ven hur plsta mnniskorna p Flashback r nr de frsvarar SDs politik.
Hur mnga som hnger hr minns de lften som nuvarande regering gav oss under valrrelsen? Jag minns inte s mnga detaljer vilket beror p att jag konstaterade att allt handlade om att lgner eftersom lftena var omjliga.
S, vad hnde?
Ebba gick frn att skrika till att gmma sig under en sten. Kan kanske bero p att det hon skrek om inte ens var regeringens ansvar utan regionernas dr de smsta hade KD i sitt styre.
Jag skiter i Ebba. Hon r bara tragisk.
Men tidigare hade vi problem inom invandringen. Egentligen var det inga strre problem men med statistik kunde man pvisa den brutala kriminalitet den medfrde nr sanningen r den att vi inte har haft s lite kriminalitet som nu p 50 r. Sjlvklart skapade man en tro p att Islam r ett stort samhllsproblem och s brnde man en koran. Tro fan att det blev upplopp. Det skulle det bli ven om man gav sig p socialt utsatta omrden med Svenskar.
Grejen r den att en liten klick av invandrarna har bara tagit ver marknadsandelar frn grupper ssom Hells Angles mfl. Om nu dessa invandrare r ett s stort problem s r ju frgan varfr ingen brnde MC-vstar fr tio r sedan?
Ett annat stort problem som dk upp nr vallftena skulle dljas var det fasansfulla med sexuellt avvikande personer. Till och med Pride som tar avstnd mot pedofili blev hos den dumme svensken ett stlle dr pedofiler kunde hrja fritt och vrst var nr transor lste sagor fr barn.

Just nu pgr ett krig, inte lngt frn oss dr Ryssland attackerar Sverige dagligen genom propaganda, hot och digital krigsfring.
Vi har en inflation som gr att fretag har ett helvete att frhandla lner d deras lnepotter r upptna innan lnerna faststlls.
Vi har fler stora problem som drabbar en stor del av majoriteten av befolkningen och ett flertal vallften som inte hlls.

Det jag funderar p r hur alla plsta mnniskor gr p propagandan ver sm skitproblem och hyllar den symbolpolitik som sker fr att dlja att regering med SD tappat kontrollen?
Ni som rstat fram skiten: Varfr stller ni inte krav p att den regering ni bad om faktiskt tar tag i de riktiga problemen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in