Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-09-13, 20:51
Medlem
Köper enbart detta och gjort så i många år. Håret blir rent och fräscht, huden känns bra och inga allergiska problem.

Jag testade lite med andra grejer nu ett tag och måste säga att resten är skit. Köpte något skit på Lidl. Håret kändes skitigare efter tvätt. Har även provat andra dyrare och mer kända märken. Inte alls samma som fantastiska Barnängen. Nu kommer jag bara fortsätta köpa detta märke resten av livet ut.

Vilka fler älskar Barnängens produkter?
Citera
2023-09-13, 21:03
Medlem
JustTrollings avatar
Barnängen är skräp. Väldigt "svagt" schampo också. Faktiskt bland det sämre jag har använt.
Citera
2023-09-13, 21:05
Medlem
Raytheons avatar
Trist att de ägs av en tysk megakoncern.

https://www.henkel.com/brands-and-bu...naengen-868472
Citera
Barnängens hårdtvål kör jag i duschen. Ogillar flytande tvål i duschen och sen behöver den inte vara parfymerad som de flytande tvålarna ofta är. Däremot använder jag parfymerad tvål till handtvätt.
Citera
Avstängd
Man kan behöva ett rejält avfettningspreparat inemellanåt. Så att man blir som en intorkad gurka.
Citera
2023-09-13, 21:06
Medlem
Jag! Kan inte använda så många andra produkter.
Citera
2023-09-14, 05:58
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Barnängen är skräp. Väldigt "svagt" schampo också. Faktiskt bland det sämre jag har använt.

Det är okej styrka på schampoot så länge du inte har för vana att marinera kalufsen i typ palmolja. Om du nu råkat göra det så kan du ju schampoonera med diskmedel.
Citera
2024-07-02, 09:06
Medlem
Otroligt irriterande tillverkare. Förpackningen är så mycket mjukare än andra och hålet är större. Detta resulterar i att man råkar spruta ut en deciliter shampoo i handen.. och behöver köpa mer.
Ont beteende från leverantörens sida.
Citera
2024-11-04, 18:15
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Varför har dom slutat med deo?
Citera
2024-11-11, 18:39
Medlem
Kurt1s avatar
Barnängen barntvål är även min favorittvål. Väldigt mild och bra. Numera tillverkas den dock inte längre och den är slutsåld i butikerna. Det lär vara många som letar runt i butiker för att desperat försöka få tag på den.
Citera
2024-11-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersdrake
Otroligt irriterande tillverkare. Förpackningen är så mycket mjukare än andra och hålet är större. Detta resulterar i att man råkar spruta ut en deciliter shampoo i handen.. och behöver köpa mer.
Ont beteende från leverantörens sida.

Men tryck inte så hårt på flaskan då?
Citera
2024-11-14, 10:33
Medlem
Älskar också barnängen! Använder bara deras schampo, känns mildare än mycket annat. Tycker inte jag har några problem alls med att råka få för mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in