Trams. r det samtyckande vuxna s r det en affrstransaktion dr bda kommer verens om tjnst och ersttning. Det r ingen som blir utnyttjad. Jag r sjlv sexarbetare s jag vill pst att jag har rtt bra koll, det r inte frga om lst tyckande frn min sida. De fall dr jag personligen har sett nn bli utnyttjad s r det providern som tyvrr blivit utnyttjad och utsatt fr brott.
Det r mnga som tror att rnrisken r stor fr sexkpare och ofta dras det upp de knda fallen som finns men vi som vet hur det ser ut bakom kulisserna vet att sexarbetare rnas vi med, blir blsta p pengar, misshandlade, vldtagna, bestulna p godelar, drogade, fr stalkers efter oss, ckel som frsker luska ut ens identitet fr att kunna ha en hllhake p en fr att kunna tvinga en till saker osv. S nej det hr med att sexarbetare utnyttjar sexkpare r bara trams.
Om det nu r s att kunder har nn form av sexmissbruk och inte kan st emot sexarbetare s r det nt som de ta fr ta tag i sjlva. Lite som att sga att Systembolaget och barer utnyttjar folk som har alkoholproblem...