2024-08-15, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treestream
Finns på Amirs instagram i stories. Dock inte särskilt länge till så jag skriver här nedan vad som står.

Han lade upp en printscreen på ett meddelande han fått av någon släkting till JB.

Meddelandet löd:

”Hej igen Amir! Skulle så gärna prata med din vän som råkat illa ut av Johanna. Hon har i princip kidnappat barnet och ljuger om precis allting. Hon är väldigt elak. Snälla hjälp så jag får kontakt med din vän.”
Tack,
Jag håller med den som skriver till Amir. Jag har full förståelse för att de som blivit utsatta för JB vill vara anonyma. Men nu är det ett litet barn inblandat och som Johanna genom lögner och elakheter gör sitt bästa för att omintetgöra barnets relation till pappan. Därför är det angeläget att kunna visa att detta är ett återkommande beteende/agerande hos JB.
Citera
2024-08-15, 22:10
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fadder99
Tack,
Jag håller med den som skriver till Amir. Jag har full förståelse för att de som blivit utsatta för JB vill vara anonyma. Men nu är det ett litet barn inblandat och som Johanna genom lögner och elakheter gör sitt bästa för att omintetgöra barnets relation till pappan. Därför är det angeläget att kunna visa att detta är ett återkommande beteende/agerande hos JB.

Varför socanmäler ni inte?
Citera
2024-08-15, 22:30
Medlem
Durochmolls avatar
Amir vem?
Håller Johanna barnet ifrån pappan?
Citera
2024-08-15, 22:32
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Hört att hon snattar rel mkt. Och klagar på sina grannar
Citera
2024-08-16, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Varför socanmäler ni inte?
Det är gjort flera gånger. Men hon har lyckats dupera socialtjänsten och när dom först inte backade så ställde hon till ett jäkla liv hos socialtjänsten så backade de till slut.
Citera
2024-08-16, 13:41
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Tycker också det är intressant att tråden inte är större och jag fascineras över att folk följer henne och tycker hon är .. eh.. underhållande?!

Det handlar nog mer om att många tror att det ser bra ut att följa en feminist så att alla andra förstår att du också är feminist. Bli satt i rätt fack så att säga. Förvånad över att inte fler slutat följa henne efter hennes seperationsgnäll som aldrig verkar ta slut... Hur många månader har detta pågått?
Senast redigerad av ABB87 2024-08-16 kl. 13:42. Anledning: Stavfel
Citera
2024-08-16, 20:17
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blibbottczkhentzhk
Hört att hon snattar rel mkt. Och klagar på sina grannar

Behöver man verkligen snatta med den ekonomin? Och klaga på grannar när man är nyinflyttad är ju verkligen ostrategiskt
Citera
2024-08-22, 21:52
Medlem
Storyn JB lagt upp som någon annan postat. Såååå sant. Men vem har postat den? Omnämnanden?
Citera
2024-08-23, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flisa85
Storyn JB lagt upp som någon annan postat. Såååå sant. Men vem har postat den? Omnämnanden?
Vad är det hon postat? jag är avstängd av JB och kan inte följa henne. Sedan separationen har hon tagit bort alla följare som har en relation till hennes ex.
Citera
2024-08-23, 12:13
Medlem
Citat:
Vad är det hon postat? jag är avstängd av JB och kan inte följa henne. Sedan separationen har hon tagit bort alla följare som har en relation till hennes ex.

https://instanavigation.com/user-profile/johanna.bladh

Här kan du snoka ändå😊
Citera
2024-08-23, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
https://instanavigation.com/user-profile/johanna.bladh

Här kan du snoka ändå😊
Tack
Citera
2024-08-23, 15:41
Medlem
ABB87s avatar
Citat:

För alla som missat. Hon gråter IGEN! Hur många ggr lägger jag upp video när jag gråter?! 0! Klart som fan jag gråter men det behöver jag inte dela med alla andra. Det är nog det alla stör sig på...

Eller syftade ni kanske på bilden om att ngn delat hennes gråtvideo och skrivit "En singelmamma. Bli inte som henne"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in