Citat:
Ursprungligen postat av
Loolan
Att inte denna tråd är större är ett under. Jag vet så många som har så mycket att berätta om Johanna, men tror många är livrädda. Precis som jag själv varit. Det här är första gången jag kommenterar någon tråd om Johanna, trots att jag velat många gånger. För hon är sinnessjuk. Farlig. En psykopat absolut. Jag jobbade med henne en gång i tiden och hängde till och med med henne en del. Men jag blev snabbt varnad av andra kvinnliga kollegor. För hennes största intresse i livet verkar vara att förstöra för andra kvinnor. Framför allt kvinnor i samma bransch som hon är i dvs mediebranschen. Hon ljög och hittade på saker om mig och andra kvinnliga kollegor, hon ljög för vår chef, hon manipulerade folk. Det var riktigt obehagligt. Hon bytte jobb till slut men vet att hon fortsatte på samma sätt där och blev förflyttad till en annan avdelning och orsaken var att hon mobbade andra kollegor. Samtliga kvinnor. Hennes dåvarande pojkvän (för många år sedan) lurade hon på pengar och var otrogen mot. Vet än idag inte om han vet om detta. Ändå var det hon som skrek och var arg på honom och gaslightade honom totalt. Kan bara föreställa sig hur hon behandlar pappan till sitt barn. Jag vet att det finns många som kan berätta saker om Johanna, men jag vet också att många är rädda tyvär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loolan
Hon ljuger och manipulerar andra, så vet folk som förlorat jobb på grund av henne. Hon är ofta besatt av att förstöra livet för en person åt gången. Nu är det ju säkert pappan till hennes barn. Men hon har haft kollegor och före detta vänner som hon blir besatt av i perioder. Och det ska vara fruktansvärt. Det hände vår då gemensamma kollega. Johanna ljög för cheferna, ljög för oss kollegor, ljög för hennes vänner. Jag vågar inte gå in på detaljer för då kanske jag avslöjar vem det handlar om. Men arbetsprojekt förstördes. Johanna ljög för massa folk inblandade i projektet och för intervjupersoner som vår kollega skulle intervjua. Så många hoppade av. Har Johanna bestämt sig för att förstöra livet eller karriären för en person så gör hon allt för att lyckas med det. Det är folk rädda för.
Det är precis den vibb man får av henne, så det var intressant att läsa dina inlägg. Skriv gärna mer!
Och ja, det är konstigt att tråden inte är större. Och konstigt att inte fler ser igenom henne.