Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-02-23, 18:43
  #37
Medlem
Haft två ganska tvivelaktiga relationer som poppade upp. En riktig gammal kändis: Zandra i Sollentuna. Ja, det var lite skabbigt men ändå proffsigt och absolut värt den femhundringen. Undrar om hon ens lever idag. Rip om det vore så. Väldigt trevlig tjej.

Även Linnea i Hallonbergen presterade över förväntan. Eller jag vet inte. Lite falsk marknadsföring kanske… Otrevlig rent av.
Citera
2024-02-23, 19:33
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarrush
Hon har annonser på olika sidor

Vilket namn går hon under på dessa sidor då?
Citera
2024-02-24, 20:03
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felsun
Vilket namn går hon under på dessa sidor då?

Hennes fulla namn.
Citera
2024-03-02, 08:38
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Jajamen! En av mina bästa horknull var en pundare som jag plockade upp på Rosenlund efter krogen. Riktigt söt men trasig tjej. Alltså perfekt kombo. Tror jag betalade 700. Slutade med att hon sov över och fick sig en omgång på morgonen också. Fick hennes nummer men fick tyvärr aldrig tag på henne igen. Hon pundade väl bort telefonen.

Fan vad man saknar den levande gatumarknaden även om det mestadels var tattare och negresser så fanns det en och annan ung svensk pundartös då och då.
Kan bara hålla med, allt var bättre förr. Lite småpervers som jag är kunde man dela med något luder om att få slicka en nyknullad fitta. Stod och väntade när horan kom tillbaka efter kundbemötande, fick tummen upp och jag fick slicka den nyknullade härligheten. Självklart hade hon knullat utan innan och fått satsen i fittan. Det var tider det.
Citera
2024-03-03, 08:01
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purewisdom
Finns inget som gör mig kåtare än knarkhoror. Det är det enda som får mig sådär djuriskt kåt. Dock ännu inte upplevt det, men man har ju köpt horvideos från någon trucker i Texas och sett exakt varenda ”street hooker creampie”-video på internet. Helst ska magen va lite säckig o äcklig samt hängbröst.

Förstår vad du menar. Jag har en fantasi att dra in en trasig tjej på en toa och sen knulla skiten ur henne. Helst ska det vara en riktigt sunkig toalett också.
Citera
2024-03-03, 13:40
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Förstår vad du menar. Jag har en fantasi att dra in en trasig tjej på en toa och sen knulla skiten ur henne. Helst ska det vara en riktigt sunkig toalett också.
Ju sunkigare desto bättre. Lite prisslukt skadar inte.
Citera
2024-03-09, 11:01
  #43
Medlem
Ollonets avatar
En sån här tråd bidrar inte till att den gamla goda tiden återuppstår.
Citera
2024-03-30, 09:21
  #44
Medlem
Någon som fått fitta i Påsk? Själv har jag jagat på Badoo. Hittade en gammelfitta.
Kommöverens om att få den otvättad 4 dagar utan dusch. Kom dit fick slicka den ren. Både röven och fittan stank härligt. Älskar det. Horan var nöjd också. 1h slickande. Sprutade i ansiktet på tanten.
Citera
2024-04-02, 16:22
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
En sån här tråd bidrar inte till att den gamla goda tiden återuppstår.

Jag funderar också på varför så många måste berätta saker som de borde behålla för sig själva. :-)
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback