Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-19, 02:27
  #145
Medlem
Jag träffade den killen. Grundaren utav Asken original. Han var en riktig både fullständigt tokig men också kreativ person.

Vi satt av ett straff ihop på samma ställe och han hade knullat på en brud i personalen. Så han fick inte vara på öppna avdelningen.

Han hade mycket skruvade tankar. Att förintelsen var påhittad och prata jämt om det.

Men han gillade mig för jag drev också en verksamhet en gång i tiden som han uppskattade.

Sicken kille!
Citera
2024-04-20, 02:15
  #146
Medlem
Köper ni denna fortfarande? 20st å noll effekt
Citera
2024-04-23, 04:10
  #147
Medlem
Tänkte precis beställa för att testa dessa, men kommentaren ovanför gör mig lite orolig. Kan fler yttra sig om den nya batchen funkar eller ej?
Citera
2024-04-23, 12:49
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Tänkte precis beställa för att testa dessa, men kommentaren ovanför gör mig lite orolig. Kan fler yttra sig om den nya batchen funkar eller ej?

Tror inte en sek på det han skrev helt ärligt då jag har hög förväntan på benzo och denna var guld fast inte om man vill bli helt lost denna är mera medicinskt bra fast jag tog 4-5st och var benzad i många dagar efteråt fast inte testat den nya batchen men hade det varit problem hade nog flera skrivit det.
Kör en liten order först om du är orolig men dom verkar väldigt seriösa enligt mig då jag pratat en del med dessa så nog lugnt
Citera
2024-04-24, 03:37
  #149
Medlem
De ska vara som vanliga stess ungefär. Och Diazepam är en väldigt bra benso! Top 4 för mänsklighetens överlevnad enligt WHO. Så håller difludiazepam den klassen är det världsklass...

Men gör det verkligen det???
Citera
2024-04-24, 11:46
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
De ska vara som vanliga stess ungefär. Och Diazepam är en väldigt bra benso! Top 4 för mänsklighetens överlevnad enligt WHO. Så håller difludiazepam den klassen är det världsklass...

Men gör det verkligen det???

Dom jag köpte var som att ta 15-25mg diazepam plus 0,25-0,75mg alprazolam på
2-3st tabbar och flera har beskrivit effekten exakt så.
Den är lätt den bästa som finns inrikes just nu.
FluEtiz är helt värdelös och även den diazepam sorten hyge.. har och den är mycket under doserad den borde ligga på minst 7,5-10mg per tabbe för att vara som 5-7mg diazepam.

Fluoro gör ju att benzon passerar hjärnblod barriären mycket bättre och har mycket högre affinitet på receptorerna.

Jag tog 7-8st på 3 dagar och effekt satt i 3-4 dagar efter det.
Den har ju lika lång halveringstid som diazepam så många säger att de inte känner effekt efter några dagar men det beror på att dom redan är så pass benzade så dom tycker effekten försvinner.

Den är nästan lika bra som flubromazepam medicinskt.
Ska du ha det till att bli väck på så köp ist alprazolam eller något liknande med kort halveringstid för det är dom benzo med kort halveringstid som kickar bäst men medicinsk är dom med lång halveringstid mycket bättre.
Citera
2024-04-25, 09:21
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Tror inte en sek på det han skrev helt ärligt då jag har hög förväntan på benzo och denna var guld fast inte om man vill bli helt lost denna är mera medicinskt bra fast jag tog 4-5st och var benzad i många dagar efteråt fast inte testat den nya batchen men hade det varit problem hade nog flera skrivit det.
Kör en liten order först om du är orolig men dom verkar väldigt seriösa enligt mig då jag pratat en del med dessa så nog lugnt


Du har säkert rätt. Men gör en liten order för att "känna" lite på dem först.
Citera
2024-04-28, 12:01
  #152
Medlem
Rapport efter att nu ha testat ett gäng;

Det här är en riktigt skum benzo enligt mig, det tar nog 2-3h innan effekten kommer och när den väl kommer är det med rejäla besked. Jag känner mig otroligt benzad i ca 2h för att sen dala in i något efterstadie(efterbenzad) som håller i sig i 2-3 dagar ungefär. Tröttheten har hållit i sig i 4-5 dagar och jag har generellt varit på riktigt dåligt humör. Detta var efter jag hade tagit 3st rosa tabletter.

På grund av hur pass oberäknelig den är samt de långa negativa eftereffekterna skulle jag nog inte rekommendera substansen i mer än nödlägen (om du inte får tag på annat). Toleransen verkar även vara brutal på denna, du måste vänta ett bra tag för att få önskad effekt bara efter en tablett.

Själva känslan var inte heller i klass med Diazepam, utan ett mycket grumligare/spretigare "rus".

Jag ger den 2,5/10 puckar.
Citera
2024-04-28, 16:36
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySvensson
Rapport efter att nu ha testat ett gäng;

Det här är en riktigt skum benzo enligt mig, det tar nog 2-3h innan effekten kommer och när den väl kommer är det med rejäla besked. Jag känner mig otroligt benzad i ca 2h för att sen dala in i något efterstadie(efterbenzad) som håller i sig i 2-3 dagar ungefär. Tröttheten har hållit i sig i 4-5 dagar och jag har generellt varit på riktigt dåligt humör. Detta var efter jag hade tagit 3st rosa tabletter.

På grund av hur pass oberäknelig den är samt de långa negativa eftereffekterna skulle jag nog inte rekommendera substansen i mer än nödlägen (om du inte får tag på annat). Toleransen verkar även vara brutal på denna, du måste vänta ett bra tag för att få önskad effekt bara efter en tablett.

Själva känslan var inte heller i klass med Diazepam, utan ett mycket grumligare/spretigare "rus".

Jag ger den 2,5/10 puckar.

Jo men det beror på att det är en starkare diazepam och diazepam är med så den tar lite tid till full effekt eftersom det är så lång halveringstid och denna benzo har mycket högre affinitet på receptorerna och eftersom det är en fluoro passerar den hjärnblodbarriären mycket bättre.
Jag var benzad som du sa i några dygn och man blir trött av benzo speciellt på diazepam
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback