• 1
  • 2
2023-10-09, 23:13
Medlem
Tja!

Jag blir rent ut sagt riktigt jävla less på att se Islamister på svenska gator som påstås fira att flera hundra icke muslimer slaktas och sen blockera vägar och torg i bland annat Malmö. JAG KAN fan inte vara ensam över att bli rent ut sagt galen över att se och höra detta? Jag tycker det är dags för oss som inte stöttar detta att dra ihop en gemensam demostration för att visa vart vi står i Sverige, och inte är det med folk som firar att oskyldiga civila slaktas. Nu får det fan vara slut på Islamiseringen, finns här folk som är seriösa och vill sätta stopp för skiten. Jag kan inte göra detta på egen hand även om det snart är sista utvägen.
Citera
2023-10-09, 23:19
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakeupsweden90
Tja!

Jag blir rent ut sagt riktigt jävla less på att se Islamister på svenska gator som påstås fira att flera hundra icke muslimer slaktas och sen blockera vägar och torg i bland annat Malmö. JAG KAN fan inte vara ensam över att bli rent ut sagt galen över att se och höra detta? Jag tycker det är dags för oss som inte stöttar detta att dra ihop en gemensam demostration för att visa vart vi står i Sverige, och inte är det med folk som firar att oskyldiga civila slaktas. Nu får det fan vara slut på Islamiseringen, finns här folk som är seriösa och vill sätta stopp för skiten. Jag kan inte göra detta på egen hand även om det snart är sista utvägen.

Självfallet har de en rätt att demonstrera mot decennielånga israeliska övergrepp mot oskyldiga civila. Problemet med Israels terrorvälde över Gaza/Palestina/Västbanken accentuerades ju ytterligare nu i helgen, när man omedelbart inledde vedergällningsbombningar mot civila mål för att utgjuta hämnd.

Det är något som hela den civiliserade världen måste fördöma.
Citera
2023-10-09, 23:20
Medlem
Citat:
Tja!

Jag är med dig, men tyvärr har jag padel bokat då men skickar styrkekramar.

"Man ur huse" funkar inte längre.

"jag hejar på er via webcamera" " min dotter blev magsjuk" "min flashbackdase krymte nån decimeter och mamma sa att pungen är slapp så jag har nog feber"

Inga svenskar skulle nånsin demonstrera för nån ting, jo kanke höjda priser på starbucks eller skäggskatt.
Senast redigerad av bul-11-33 2023-10-09 kl. 23:31.
Citera
2023-10-09, 23:21
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Detta är inget nytt och detta kommer aldrig sluta. Jag personligen är trött på en rad olika saker men jag lever. Sen om man ignorerar median, omvärlden, samhället och stänger sig själv in i en bubbla så kommer det bli lite enklare och du kan få lugn och ro i själen. Att man konstant måste följa allting leder ju inte till något som gynnar en själv.
Citera
2023-10-10, 00:59
Medlem
Melker9889s avatar
Hade själv stöttat paraden om vi inte hade haft en fittig regering. För då hade de enkelt kunnat se vilka som ska skickas ut omgående.
Citera
2023-10-10, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Jag är med dig, men tyvärr har jag padel bokat då men skickar styrkekramar.

"Man ur huse" funkar inte längre.

"jag hejar på er via webcamera" " min dotter blev magsjuk" "min flashbackdase krymte nån decimeter och mamma sa att pungen är slapp så jag har nog feber"

Inga svenskar skulle nånsin demonstrera för nån ting, jo kanke höjda priser på starbucks eller skäggskatt.

Ja exakt så är det, och det är därför Sverige snart är förlorat men svensken är så jävla naiv så jag finner inga ord.
Citera
2023-10-10, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Självfallet har de en rätt att demonstrera mot decennielånga israeliska övergrepp mot oskyldiga civila. Problemet med Israels terrorvälde över Gaza/Palestina/Västbanken accentuerades ju ytterligare nu i helgen, när man omedelbart inledde vedergällningsbombningar mot civila mål för att utgjuta hämnd.

Du är en pajas precis som dessa idioter som hyllar dödandet.
Citera
2023-10-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte

Det är okej att fördöma att civila palestinier blir bombade men inte Israeler eller utländska medborgare som inte har något alls att göra med konflikten? Jag bryr mig inte om konflikten j sig utan att civila, oskyldiga människor slaktas och sen firas detta runt om i Europa, hur lågt begåvade är dessa människor som firar medans deras landsmän blir bombade till smulor.
Citera
2023-10-10, 08:31
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det bästa som kan hända just nu är att islamisterna visar sina fula sidor på gator och torg. Helst runt Rosenbad så att våra kära politiker kan vakna ur sin törnrosasömn.

Vi får inte glömma att olja inte kan blandas med vatten.
Citera
2023-10-10, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det bästa som kan hända just nu är att islamisterna visar sina fula sidor på gator och torg. Helst runt Rosenbad så att våra kära politiker kan vakna ur sin törnrosasömn.

Vi får inte glömma att olja inte kan blandas med vatten.

Ja eller att svensken vaknar från sin koma och faktiskt går samman för en gångs skull och markerar nu på ett sätt vi aldrig gjort tidigare, då kommer det börja hända grejer. Annars kommer våra politiker fortsätta skratta åt oss skattebetalare....
Citera
2023-10-10, 09:03
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ja eller att svensken vaknar från sin koma och faktiskt går samman för en gångs skull och markerar nu på ett sätt vi aldrig gjort tidigare, då kommer det börja hända grejer. Annars kommer våra politiker fortsätta skratta åt oss skattebetalare....
Med tanke på att S är totalt infiltrerat av islamister och M gärna ser billig arbetskraft (vilket iofs aldrig blir något humankapital) så blockerar de alla verksamma lösningar.
Citera
2023-10-10, 16:36
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Tja!

Du får väl ta med dina judepolare och demonstrera bäst du vill? Varför skriver du om den saken här på nationalistismforumet? Ta det i liberalismforumet eller nåt så har du snart ett gäng folkförrädare med dig, äckel.

Sen är det inte "ickemuslimer" som har slaktats, utan judar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in