Citat:
Ursprungligen postat av
Skottland11
Flera inlägg har bemött dig om att du ska LUGNA NER DIG gällande bevisning men du bara upprepar samma info och krav hela tiden. Jag klistrar in inlägg jag skrivit då du inte bemöter kritiken du får gällande detta:
"Jag tycker att det är konstig att du med flera tycker att familjen har skyldigheter mot människor som anonymt anklagar dem för saker på nätet. Jag skulle aldrig vika mig för en tråd på Flashback som KRÄVER att jag ska fram med bevis. Hybris kallas det och jag tappar den första respekten jag hade när jag läste dina första inlägg.
Om jag har ett barn som ligger svårt sjuk i ett annat land så är det sista jag skulle tänka på vara att svara snorungar på Flashback. Ja, precis så skulle jag tänka om denna tråd i den situationen. Aldrig någonsin skulle jag bli mobbad till att bevisa saker för främlingar på nätet.
Däremot skulle jag visa det för släkt och vänner som frågar. Expressen om de vill verifiera, GFM om de vill verifiera. Men aldrig till någon som håller på som du gör. Familjen har NOLL skyldighet att bevisa något till dig.
Så lägg ner den attityden och fokusera på att granska det du tycker är konstigt. Det är absolut värt att göra, det här andra är bara ett drev där folk verkat tappat sans i hur man granskar och lägger fram åsikter på ett vettigt sätt."
Annat inlägg:
"Jag utgår från att de kommer med en uppdatering kring det hela när de väl kommit hem och landat både bokstavligt och på andra sätt. Det är inte prio att göra det mitt under pågående kris. Och att de gjort uppföljning i media ligger i sakens natur då de använt media för att få uppmärksamhet. Men sen tycker jag också att det är rimligt att de faktiskt visar var pengarna gått så att inte det som blir över går till Felicias skulder."
Man kan nämligen både tycka att infon de gett kring händelseförloppet inte stämmer samtidigt som man inser att familjens prio är att få hem Felicia, inte lägga fram bevis till dig. Att Felicia skulle vara oskadd tror jag inte en sekund på. Sanningen kommer komma fram, du med flera får faktiskt lugna er lite.
Är du på riktigt?
När flb undersöker hänger ut och diskuterar vill du ha locket på ?? För att?
Det är mkt pengar som i god tro och med stark medmänsklighet skänkts via gfm. Tror de som skänkt vill se vilka fickor pengarna hamnat i???
Om du fläker ut dej på onlyfans har du lämnat den snälla hästtjejen bilden och du får räkna med kommentarer om kön osv. Väx upp hela klanen och ge oss några köttben (börja med att förklara varför ni inte kan vara transparenta och ärliga, vad handlar storyn om, vad hände Feli**a i Thailand?)