2023-10-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Har inte du gissat klart? Ditt beteende är avskyvärt, det står ju klart och tydligt att det är familjen som stoppat. Du greppar minsta halmstrå att kasta skit på familjen. Sitt lugnt i båten och ge dem en vecka eller två, har det inte klarlagts då kan du börja kasta skit.

För en gångs skull tycker jag att det är trist att Flashback håller så hårt på integriteten, med dina 124 inlägg ligger du i topp av drevarna och skulle lätt kunna vänta dig en förtals anmälan.

coli 124
Jaay 108
stayboosted 90

Det ska bli kul att se hur tyst det blir från blandannat dig när sanningen kommer ut.
Citera
2023-10-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amdrillo
Fattar du inte budskapet arma människa.

Jo, jag stackars arma människa kan läsa och är duktig på läsförståelse. Har följt tråden sedan start, så du behöver inte svara med en lång utläggning till mig, när jag bara svarade dig med kort fakta.
Citera
2023-10-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Helt rätt! En tjej som åkt på en backpackerresa till Thailand, råkat ut för en olycka, hade oturen att hon nyss sagt upp sin lgh och därav ingen hemförsäkring mm.

När sanningen är att hon är en hora, en porrfilmsakrtis, bedragare, har stora skulder hos Kronofogden, att hon inte alls lämnade Sverige nyligen, att hon lever med en fd fängelsekund från Norge mm.

Fy Fan för dessa Falska MÄNNISKOR!

(Hade de sagt sanningen skulle insamlingen inte ens kommit upp till 50'.)

Så sanslöst vidrigt av dem.
Och inte ett enda bevis kan de presentera, inte ETT enda. Inte ens ett ynka kvitto eller en polisrapport. Bara ta emot en miljon kronor baserat på en fet lögn och sedan gå under jorden.
Naturligtvis har hon råkat ut för ngt. Knark-relaterat eller plastikoperation som gått fel är lågoddsare. Men någon moppe olycka har inte hänt. Det hade stått i thailändsk media med 100% SÄKERHET.
Citera
2023-10-23, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Nej det är nog högst tvivelaktigt.

Någon måste väl känna till familjen? Ingen som börjat prata än… ?
Citera
2023-10-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Någon måste väl känna till familjen? Ingen som börjat prata än… ?

Jodå, absolut. Men pratar man blir man ändå nedtystad och misstrodd här inne så det spelar ingen roll.

Jag väntar istället tills allt kommer fram
Citera
2023-10-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss
Jodå, absolut. Men pratar man blir man ändå nedtystad och misstrodd här inne så det spelar ingen roll.

Jag väntar istället tills allt kommer fram

Att folk tystas ner är väl för det bara är nyreggade som ”verkar” veta.
Citera
2023-10-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Det som har skavt för många är familjens historia om Felicia och olyckan. De målade upp henne som en helylle hästtjej som råkade illa ut på backpackerresan i Thailand. Helylle är hon verkligen inte då hon livnärt sig på porr, har stora skulder och någon narkotikadom. Och någon backpackerresa har hon inte varit på då hon bott i Thailand. De har väl gjort det dels för att vinna sympatier, men sedan visste de kanske inte vad de skulle säga heller. Men det hade väl räckt med att berätta att hon varit med om en olycka (vad det nu än var för olycka för det regnade ju inte heller som dom påstod) och inte behövt hitta på olika saker.

Tror också på detta, och just det med att hon lagt upp väldigt intima bilder på sig själv på så många olika hemsidor har väl gjort hennes liv roligare att granska. Jämfört med om hon hade varit en nunna

Detta borde verkligen bli ett skolboksexempel på vad du delar på internet kan ge såna efterkonsekvenser på ditt liv.
Citera
2023-10-23, 19:33
Medlem
Citat:

Allt som behövs är bevis på vad som hänt
Citera
2023-10-23, 19:37
Medlem
Citat:

Jag säger som sagt inte mer, även om jag kunnat göra det.
Att jag registrerade mig för att skriva här beror väl på att jag inte är en person som haft behovet att skvallra allmänt, utan för att jag är intresserad av detta fallet pga jag känner till familjen.

Men om det nu känns relevant för dig huruvida man är pålitlig beroende på hur länge man varit medlem på Flashback så är det mig veterligen inga “nyreggade” som lagt upp faktisk fakta so far.

Time will tell.
Citera
2023-10-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss

Time will tell.

Så är det säkert..
Citera
2023-10-23, 19:43
Medlem
Hur fungerar egentligen GFM? Kan man plocka ut pengar även fast målet inte är uppnått?
Citera
2023-10-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Hur fungerar egentligen GFM? Kan man plocka ut pengar även fast målet inte är uppnått?

Som framgår av deras hemsida, så JA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in