Citat:
Ursprungligen postat av
Reraised
Nånting annat har hänt nere i Thailand som satt Felicia i knipa, antagligen så har en skönhetsoperation gått snett och hon ligger i koma (hänt många svenska tjejer genom åren). Eller så har hon begått något brott där nere och sitter inlåst och nu behövs det pengar för att få ut henne. Kanske är hon skyldig folk där nere pengar och är kidnappad och nu behöver föräldrarna pengar för att lösa ut henne. Men någon moppeolycka har inte hänt och därför kan vi inte få någon bild på henne heller.
Eller så är det bara ett sätt för dem att betala sina skulder de har här i Sverige. Felicia är skyldig flera hundra tusen kronor och har kronofogden efter sig. Vem vet hur mycket resten av släkten är skyldig. Det ger oss också svaret på varför de lämnat Sverige, åtminstone temporärt.
Fortfarande inte ett enda bevis från familjen. Man kan nog lugnt säga att detta är bedrägeri nu. Imorgon är tanken att de ska flyga hem med SOS. Återstår att se vad som händer.
En sak som är säker, är detta bedrägeri så blir det en polisanmälan både i Sverige och i Thailand. De har utlämningsavtal med Sverige. Räcker att man donerar 1kr för att bli målsägande.
✓ = Bekräftat via offentliga uppgifter och domar.
- Folkbokföringsbrott ✓
- Skattebrott ✓
- Stämd av bank och dömd till att betala ersättning ✓
- Dömd för narkotikabrott ✓
- Jagad av kronofogden ✓
- Plastikoperationer ✓
- OnlyFans ✓
- Hus värderat 6 miljoner ✓
- Eget stall med flera tävlingshästar ✓
- Inga försäkringar ✓
- Grovt bedrägeri (snart check på den med)
- Fängelse i Thailand (fingers crossed)
Och familjen har mage att kalla mig (oss) för losers
Helt sinnessjukt folk donerat pengar. Hon är en dömd kriminell som är på rymmen från Kronofogden.
Till skillnad från familjen Cedergren så baserar jag mina inlägg på fakta. Ha så kul i thailändskt fängelse.