Så nu har familjen haft tid att skriva mer "nyheter" på GoFundMe. Istället hade de kunnat ta en bild på Felicia i sjukhuset. En enda bild på hennes skador. Det tar en sekund.
Istället kör de med härskartekniker och försöker vrida och vända det hela till att vi på FB är "the bad guys". Att de läst tråden och trots allt inte väljer att lägga ut någon som helst bevis, detta gör mig 99.99% säker på att det är bedrägeri.
Till familjen Cedergren: Ladda upp en bild, förhelvete.
Flera dagar har gått och inte ett enda bevis på att olyckan har skett. Inte ett enda inlägg om det i thailändska nyheter. Och de vägrar ens försöka bevisa det.
Varken sjukhuset eller polisstationen har fått info om olyckan. De är fan bedragare. Kolla hennes skulder hemma i Sverige. Fucking patetiska människor som lurar folk på pengar.
Kanske är hon i sjukhus, men inte p.g.a. någon moppeolycka! Det finns ingen polisrapport om det. De får isåfall hänvisa oss till den polisen de pratade med enligt Expressen-artikeln.
De förblir bedragare i mina ögon tills de bevisat motsatsen!
Ladda upp en bild, Cedergren!
Så räcker det. Jag har gång på gång sagt att kommer det bevis så slutar vi med att granska detta. Att inte ens kunna ta en enda fucking bild är ju sinnessjukt. De gömmer något
Bevis leder även till att fler donerar. Vilka jävla hönshjärnor.
Att hon kallar folk som ifrågasätter deras påståenden för "losers" och "trolls" är skrattretande!
Kom med bevis, så glömmer vi det här.