2023-10-21, 11:28
Medlem
https://www.youtube.com/@RickardsGarage

Försöker göra karriär på Youtube, går sådär. Skilsmässan, jobb, vad vet ni?
Citera
2023-10-21, 13:48
Avstängd
Försöker?

Han har 62k prenumeranter på sin kanal, vissa videos har över 200k visningar.
Skulle säga att han lyckats rätt bra trots allt?

Jag hade aldrig hört talas om honom innan din tråd så jag har inget skvaller. Men att säga att de går sådär för honom när det uppenbart går bättre for honom än gemene svensk som försöker starta youtube karriär är ba löjligt. Luktar svensk avundsjuka!
Citera
2024-04-23, 18:15
Medlem
rakarnas avatar
Går de att få fram mer info om hans enskilda firma på något vis?
https://www.allabolag.se/720426QSNE/verksamhet
Citera
2024-11-19, 22:57
Medlem
kl4sseKocks avatar
Följer Snubben på YT lärorika & pedagogiska videos genomgångar av produkter..vekar vara otroligt kunnig inom det mesta lite av en modern Bosse bildoktor

Okej!
Senast redigerad av kl4sseKock 2024-11-19 kl. 23:08.
Citera
2024-11-22, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rakarna
Går de att få fram mer info om hans enskilda firma på något vis?
https://www.allabolag.se/720426QSNE/verksamhet
Var det du som var inne i Liven och frågade varför han inte hade AB?
Kan du inte bara ta en inkomst kontroll så säger det ju lite iaf.

Jag gillar honom starkt. Hans små projekt där jag lär sig mycket. Dock finns det vissa små faktafel ibland men de är så lite så det är nonsens.
Han är dessutom en person som är bra på att berätta om saker så att till och med jag fattar.
Citera
2024-11-22, 12:55
Medlem
Kloges avatar
Till admin
Ändra rubriken till Rickards garage så det lättare kan sökas på
Citera
2024-11-22, 12:57
Medlem
Kloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Var det du som var inne i Liven och frågade varför han inte hade AB?
Kan du inte bara ta en inkomst kontroll så säger det ju lite iaf.

Jag gillar honom starkt. Hans små projekt där jag lär sig mycket. Dock finns det vissa små faktafel ibland men de är så lite så det är nonsens.
Han är dessutom en person som är bra på att berätta om saker så att till och med jag fattar.

Nja nog pratar han mer än vad han har kunskap till emellanåt.
Får han kritik för det i kommentarerna så säger han i nästa film att han minsann inte tar åt sig av kommentarer.
Plus när han väldigt oblygt söker samarbeten som tex när han ville ta bort en tatuering gratis och att en firma med skogsmaskiner skulle röja träd vid hans stuga

Sen att han skrattar för sig själv är lite kul tycker jag
Senast redigerad av Kloge 2024-11-22 kl. 13:00.
Citera
2024-11-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Nja nog pratar han mer än vad han har kunskap till emellanåt.
Får han kritik för det i kommentarerna så säger han i nästa film att han minsann inte tar åt sig av kommentarer.
Plus när han väldigt oblygt söker samarbeten som tex när han ville ta bort en tatuering gratis och att en firma med skogsmaskiner skulle röja träd vid hans stuga

Sen att han skrattar för sig själv är lite kul tycker jag
Jo, det är ju sant. Han sa i en video att han aldrig skulle ha samarbeten för det uppskattades inte av företagen. En video senare så var det samarbete igen.
Det roliga var när han var på Spa och i slutet säger att om företaget ser detta så kan dom väl ge spa resten av året som tack för reklamen. Så jag håller med, han skäms inte.

Vad gäller kritik så är han inte den enda som inte kan ta det. Kolla Matgeeks ryck han får när någon säger emot honom.

Jag tror faktiskt att han har haft så många arbetsplatser för att han varit bror duktig och försökt leka chef.

Dock så gillar jag honom ändå. Det är en trevlig kanal.
Citera
2024-11-22, 17:41
Medlem
Kloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Jo, det är ju sant. Han sa i en video att han aldrig skulle ha samarbeten för det uppskattades inte av företagen. En video senare så var det samarbete igen.
Det roliga var när han var på Spa och i slutet säger att om företaget ser detta så kan dom väl ge spa resten av året som tack för reklamen. Så jag håller med, han skäms inte.

Vad gäller kritik så är han inte den enda som inte kan ta det. Kolla Matgeeks ryck han får när någon säger emot honom.

Jag tror faktiskt att han har haft så många arbetsplatser för att han varit bror duktig och försökt leka chef.

Dock så gillar jag honom ändå. Det är en trevlig kanal.

Samarbeten blir problem med trovärdigheten.
Sågar man produkten så är samarbetet över.

Mackans garage testade en svets och hur han än vred på reglagen så blev resultatet dåligt.
Men han konstaterade i slutet att plåtbitarna satt ihop så då var det ändå en ok svets.
Han har inte använt den sedan dess...

Rickard borde hålla sig till skruvandet och inte blanda in hans barn som han flera gånger sagt att han inte har kontakt med.
Mycket tråkigt så klart men blir det bättre att han går ut med det offentligt?
Citera
2024-11-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Samarbeten blir problem med trovärdigheten.
Sågar man produkten så är samarbetet över.

Mackans garage testade en svets och hur han än vred på reglagen så blev resultatet dåligt.
Men han konstaterade i slutet att plåtbitarna satt ihop så då var det ändå en ok svets.
Han har inte använt den sedan dess...

Rickard borde hålla sig till skruvandet och inte blanda in hans barn som han flera gånger sagt att han inte har kontakt med.
Mycket tråkigt så klart men blir det bättre att han går ut med det offentligt?
Mackan är riktigt är ärlig tycker jag. Kolla bara hans test från temu.

Tycker det mesta han lägger upp är roligt att titta på. Att han kan prata om familjegrejjer är kanske inte rätt kanal. Men jag tror ändå det stärker någon.
Dock börjar jag tröttna lite på tjatet om Peru och att massa miffo skriver i hans live. Men det sista kan inte han hjälpa så klart.
Sen är han ska yra om sin webshop med allt från krydda till bilschampo inte är så kul alla gånger.
Citera
2025-02-22, 21:41
Medlem
nån hackade hans kanal nu är den borta får väl se om han förlora den för alltid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här