Godmorgon.
Jag brukar inte gnälla i denna del utav forumet, men nu har jag blivit varnad för att ha publicerat en annan åsikt än nämnda moderator Mr Woods.
Frågan rörde huruvida en byggnad rasat samman i Al Ahli sjukhuset i Gaza.
Jag har visat tre bilder ifrån officiell MSM ifrån AP,Aftonbladet och India Today som är tydligt pro-israelisk.
Orginalposterna finns här
(FB) Palestinier anklagar Israel för krigsbrott efter explosion på sjukhusparkering (2023-10-17)
samt
(FB) Palestinier anklagar Israel för krigsbrott efter explosion på sjukhusparkering (2023-10-17)
Moderatorn Mr Woods har själv deltagit i tråden som civil medlem och förnekat dess äkthet.
Senare så sammanslogs trådar som gjorde att mina uppgifter försvann i en allehanda sörja av olika teorier. Därför repostade jag dem för att skärpa upp informationen. Detta ledde till att mina inlägg raderades och jag blev även varnad utav samma moderator som själv deltagit i hetluften utav konflikten.
Jag tycker varningen är helt fel och vill härmed lägga in en protest.
Observera att i denna tråd diskuterar vi inte vilken sida som har rätt i informationskriget, utan huruvida man får ha en åsikt som strider mot en viss moderator.
Postar PM konversation som brukligt.
Observera att moderator inte ens vill diskutera ämnet.
MVH GS
Jag brukar inte gnälla i denna del utav forumet, men nu har jag blivit varnad för att ha publicerat en annan åsikt än nämnda moderator Mr Woods.
Frågan rörde huruvida en byggnad rasat samman i Al Ahli sjukhuset i Gaza.
Jag har visat tre bilder ifrån officiell MSM ifrån AP,Aftonbladet och India Today som är tydligt pro-israelisk.
Orginalposterna finns här
samt
Moderatorn Mr Woods har själv deltagit i tråden som civil medlem och förnekat dess äkthet.
Senare så sammanslogs trådar som gjorde att mina uppgifter försvann i en allehanda sörja av olika teorier. Därför repostade jag dem för att skärpa upp informationen. Detta ledde till att mina inlägg raderades och jag blev även varnad utav samma moderator som själv deltagit i hetluften utav konflikten.
Jag tycker varningen är helt fel och vill härmed lägga in en protest.
Observera att i denna tråd diskuterar vi inte vilken sida som har rätt i informationskriget, utan huruvida man får ha en åsikt som strider mot en viss moderator.
Postar PM konversation som brukligt.
Observera att moderator inte ens vill diskutera ämnet.
MVH GS
Citat:
Om du känner dig orättvist behandlad så är du välkommen att starta en tråd i (FB) Klagomål och kritik så tar vi diskussionen där istället.
Kom i så fall ihåg att posta vår PM-växling så att du inte riskerar en varning för 0.06.
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Citat:
Jag spammar inte, du har ju sammanslagit trådar som fick informationen att hamna underst.
Jag har godkänt varningen men accepterar den inte, ska du bestämma vilken fakta som får publiceras? Det är rena vansinnet.
MVH GS
Det här orkar jag faktiskt inte diskutera med dig.
Ursprungligen postat av Giant Squid
Citat:
Bilderna är uppenbarligen inte från platsen för den händelse tråden behandlar, därför är de OT/trams.
Det är du som påstår att det är ett annat sjukhus. Bilderna talar sitt tydliga språk. Alla kan ju se byggnaden som är intakt och jämföra med flygfotot.
Citat:
Jag vet att du är partisk men det här var ju en varning i grövsta laget.
Jag tycker du kan formulera anledningen till varningen .
MVH GS
Du har redan postat de där bilderna (från en annan plats/annat sjukhus) och du får inte spamma tråden med bilder som inte ens har med saken att göra.
Citat:
Hur kan det här vara trams? Bilder ifrån själva trådens ämne?
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Palestinier anklagar Israel för krigsbrott efter explosion på sjukhusparkering (2023-10-17)
Antal inlägg: 2.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ämne: Palestinier anklagar Israel för krigsbrott efter explosion på sjukhusparkering (2023-10-17)
Antal inlägg: 2.
Citat:
Mycket dravell nu i tråden.
Men här är bilden på det raserade sjukhuset.
https://akm-img-a-in.tosshub.com/ind...W&size=690:388
Parkeringsplatsen var redan beskjuten innan.
Men här är bilden på det raserade sjukhuset.
https://akm-img-a-in.tosshub.com/ind...W&size=690:388
Parkeringsplatsen var redan beskjuten innan.
Citat:
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Jag vet att du är partisk men det här var ju en varning i grövsta laget.
Jag tycker du kan formulera anledningen till varningen .
MVH GS
Bilderna är uppenbarligen inte från platsen för den händelse tråden behandlar, därför är de OT/trams.
Jag spammar inte, du har ju sammanslagit trådar som fick informationen att hamna underst.
Jag har godkänt varningen men accepterar den inte, ska du bestämma vilken fakta som får publiceras? Det är rena vansinnet.
MVH GS
Om du känner dig orättvist behandlad så är du välkommen att starta en tråd i (FB) Klagomål och kritik så tar vi diskussionen där istället.
Kom i så fall ihåg att posta vår PM-växling så att du inte riskerar en varning för 0.06.