Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-23, 14:06
Medlem
Hur kan du tycka att den sorten är god? Jag personligen skulle aldrig trycka i mig chips från Estrella. Jag har besökt fabriken vid ett par tillfällen, fy fan va snuskigt. Halvrötna potatisar blir till din chips, vassego
Citera
2023-10-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Smakar hår....den riktiga känslan av bränt hår och när du får mammas avrakade könshör i halsen duschen medans du tvättar dig med ett storpack gul duschcreme från dollarstore. Medans du funderar på varför mamma rakar sig eftersom pappa är så hårig och lämnar bruna märken på handuken fast han är nyduchad. MAMMA, FINNS DET EN NY HANDUK

Den smaken är det.

Du är ju helt bränd. Att du jämför den fantastiska smaken av brynt smör och chilli med mammas avrakade könshår får mig att undra vad fan som har gått snett i ditt liv.
Citera
2023-10-23, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka1312
Det var den mest kulinariska smakupplevelsen jag någonsin upplevt, kan inte gå en dag utan att tänka på de.

Nu undrar jag på riktigt hur du tänkte när du skrev dethär
Citera
2023-10-23, 18:33
Medlem
testade men tyckte chipsen smakade .. feta .. smöret tar över.

Testade lakritschips och det var fruktansvärt äckligt! Älskar lakrits men denna combo..
Citera
2023-10-23, 18:51
Medlem
Nycticoraxs avatar
Det är så mesiga chili-smaker i olw/estrella att t.om smöret tar över. Tacka vet jag Blair's Death Rain chips som smakade nära förestående ond bråd död.

Är glad att det blev gammal beprövad dill-chips när jag handlade senast. Ibland får man ju för sig att testa något nytt och blir oftast besviken.
Citera
2023-10-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka1312
Förra veckan provade jag estrellas chips med smak av brynt smör och chilli, smaken hade röstats fram av folket vilket gjorde mig jävligt pessimistisk med tanke på vilken sorglig generation vi lever i. Min första tanke var att den här smak kombinationen inte skulle gå hem, men den förändrade hela min uppfattning av chips och alla dess möjliga smaker. Det var den mest kulinariska smakupplevelsen jag någonsin upplevt, kan inte gå en dag utan att tänka på de.

Dela gärna med er om era åsikter om ni har smakat de!
Jävligt goda måste jag säga
Citera
2023-10-23, 19:02
Medlem
Jag tycker smaken påminner om något ruttet. kan inte riktigt sätta fingret på det men när jag testade dessa började jag hulka omgående. Sonen tyckte däremot tvärtom, en av hans favoriter idag..
Citera
2023-10-23, 19:31
Medlem
needAlifes avatar
Har inte testat den men kan ju inte vara värre än för runt 10 år sedan typ när svenska folket på något vänster röstat fram "cheeseburgarsmak" hos OLW eller Estrella. Var nog det konstigaste jag stött på i chipsväg.
Citera
2023-10-23, 20:32
Medlem
R5As avatar
Chips är en färskvara tro det eller ej, folk som säget att den är smaklös har nog bara tagit en gammal påse. All krydda faller till botten med tiden och potatisen oxiderar.
Citera
2023-10-23, 21:37
Medlem
Profilmannen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Chips är en färskvara tro det eller ej, folk som säget att den är smaklös har nog bara tagit en gammal påse. All krydda faller till botten med tiden och potatisen oxiderar.

Ingen säger att den e smaklös den smakar helt enkelt inte gott.
Citera
2023-10-23, 21:44
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nej tycker smaken av brynt smör tar över för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av DungEater
Glädjer mig att smörchips börjar dyka upp i Sverige även om det låter/känns/förmodligen är onyttigt.
Innehåller chipsen äkta smör ö h t eller är det arom alltså oäkta "smör"?
Citera
2023-10-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattsmyg
Innehåller chipsen äkta smör ö h t eller är det arom alltså oäkta "smör"?

Inte en jävla aning. Bryr mig inte om innehållet så länge det är gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in