• 4
  • 5
2023-11-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese

Ja du, JÅ är mest stor i käften, det händer inte så mycket, i 20 år har han klagar på svartskallar och delat ut lappar på Arabiska, nu när dom ändå har inflytande så står det still, eller förresten, polisen får sparka in min dörr och avlyssna mig utan brottsmisstanke och jag ska ge upp min yttrandefrihet pga kränkta muslimer…

Hur tänkte du att sd skulle få igenom 100% av sin politik när dom bara har 20+ % av rösterna.
Det gäller mer att få sossar att öppna ögonen men dom blundar som vanligt. Det går framåt sakta men säkert.
Citera
2023-11-01, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Hur tänkte du att sd skulle få igenom 100% av sin politik när dom bara har 20+ % av rösterna.
Det gäller mer att få sossar att öppna ögonen men dom blundar som vanligt. Det går framåt sakta men säkert.

Dom sitter inte i regeringen juni, dom är ett stödparti till den här ”regeringen”, man har mer eller mindre gått med på att vara en borgerlig dörrmatta åt smurfen med sina 18%…

Sossar vill bara ha makt, gullet med mp och V har bara varit för att få makt, skulle SD närma sig S på riktigt, då hugger dom värre än en utsvulten varg!

Vilket vore logiskt då det före detta arbetarpartiet tappat över sina väljare till höger
Citera
2023-11-01, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
De ska inte ha en krona. Dags att göra det så obekvämt att parasiterna sticker självmant.
Tyvärr håller de på att ordna det själva i hela samhället.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in