• 1
  • 2
2023-10-31, 01:34
Medlem
Vad hände med Jimmys förslag.

Det skulle hjälpa dessa stackas människor att etablera sig till slut där dem önskar och förstår varandra.

Dem skulle kunna starta ett företag och leva bra för alltid.

400.000kr och Underskrift att aldrig mer kunna komma till Sverige, inte ens som turist.
Citera
2023-10-31, 01:40
Bannlyst

Ja du, JÅ är mest stor i käften, det händer inte så mycket, i 20 år har han klagar på svartskallar och delat ut lappar på Arabiska, nu när dom ändå har inflytande så står det still, eller förresten, polisen får sparka in min dörr och avlyssna mig utan brottsmisstanke och jag ska ge upp min yttrandefrihet pga kränkta muslimer…
Citera
2023-10-31, 01:45
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese

Ja du, JÅ är mest stor i käften, det händer inte så mycket, i 20 år har han klagar på svartskallar och delat ut lappar på Arabiska, nu när dom ändå har inflytande så står det still, eller förresten, polisen får sparka in min dörr och avlyssna mig utan brottsmisstanke och jag ska ge upp min yttrandefrihet pga kränkta muslimer…
-
Ja tyvärr men jag antar att de inte har så mycket inflytande. Fjantpartier som L, M och KD sitter som en socialdemokratisk propp. Vidrigt att de bara låter landet sjunka.
Citera
2023-10-31, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Ja tyvärr men jag antar att de inte har så mycket inflytande. Fjantpartier som L, M och KD sitter som en socialdemokratisk propp. Vidrigt att de bara låter landet sjunka.

Det är det som är det sjuka i kråksången, SD har all makt då dom 3 partierna knappt har 30%, SD skulle kunna fälla regeringen, ställa till med mer och få mer gjort…

Med tanke på samhällsutvecklingen så skulle SD antagligen kunna öka dramatiskt i ett nyval, eller varför inte starta en 2 partisregering med S?

Det är bara bull shit alltihopa, dom skulle kunna, om dom ville…
Citera
2023-10-31, 01:55
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Det är det som är det sjuka i kråksången, SD har all makt då dom 3 partierna knappt har 30%, SD skulle kunna fälla regeringen, ställa till med mer och få mer gjort…

Med tanke på samhällsutvecklingen så skulle SD antagligen kunna öka dramatiskt i ett nyval, eller varför inte starta en 2 partisregering med S?

Det är bara bull shit alltihopa, dom skulle kunna, om dom ville…
-
Det har du säkert rätt i.
Vad väntar de på lixom?
Citera
2023-10-31, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Det har du säkert rätt i.
Vad väntar de på lixom?

Antagligen är dom, tyvärr, inte mycket mer än baksäteschaufförer som trivs med att klaga och peka finger, att faktiskt ta beslut och ansvar, det är ju läskigt…
Citera
2023-10-31, 02:28
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Antagligen är dom, tyvärr, inte mycket mer än baksäteschaufförer som trivs med att klaga och peka finger, att faktiskt ta beslut och ansvar, det är ju läskigt…
SD är med och tar beslut redan nu. Om inte formellt, så i praktiken.
Citera
2023-10-31, 02:39
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:

Du är helt fel ute som skyller dagens problem på SD. Denna soppa har Sverige sannerligen förtjänat och det är faktiskt SDs fel, men inte på det sätt som ni tror. Trotsiga barn gör tvärtom vad mamma och pappa säger. Och detta gör de bara för att de är barn och saknar förnuft, förmåga att visualisera, analysera, och tänka abstrakt och tänka framåt. Och barnen kastar sig ofta skrikande på golvet och ställer till med en scen för uppmärksamhet, för att slippa göra något eller för att undgå ansvar.

Sveriges befolkning och politikerkår har under minst ett decennium bedrivit en politik som gått ut på att göra precis tvärtom vad SD föreslagit. Ingen tid har ägnats åt analys och att jobba med verkliga problem. Det är SD som ansetts vara problemet. Precis all tid och kraft har ägnats åt att förhindra SD från att få inflytande. Sveriges befolkning och politiker har betett sig som berättigade och intrigerande barnrumpor och drama queens. Jag tror jag dör av skrattanfall.
Senast redigerad av Konstnarren5 2023-10-31 kl. 02:41.
Citera
2023-10-31, 02:54
Medlem
Dom får ingenting, dom skall bara återvandra hem.
Citera
2023-10-31, 03:16
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravensheld
Dom får ingenting, dom skall bara återvandra hem.
Korrekt, med betoning på vandra. Ändhållplats Östersundsbron - Du knallar i DEN riktningen! 👉
Citera
2023-10-31, 03:17
De ska inte ha en krona. Dags att göra det så obekvämt att parasiterna sticker självmant.
Citera
2023-10-31, 03:22
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Du är helt fel ute som skyller dagens problem på SD. Denna soppa har Sverige sannerligen förtjänat och det är faktiskt SDs fel, men inte på det sätt som ni tror. Trotsiga barn gör tvärtom vad mamma och pappa säger. Och detta gör de bara för att de är barn och saknar förnuft, förmåga att visualisera, analysera, och tänka abstrakt och tänka framåt. Och barnen kastar sig ofta skrikande på golvet och ställer till med en scen för uppmärksamhet, för att slippa göra något eller för att undgå ansvar.

Sveriges befolkning och politikerkår har under minst ett decennium bedrivit en politik som gått ut på att göra precis tvärtom vad SD föreslagit. Ingen tid har ägnats åt analys och att jobba med verkliga problem. Det är SD som ansetts vara problemet. Precis all tid och kraft har ägnats åt att förhindra SD från att få inflytande. Sveriges befolkning och politiker har betett sig som berättigade och intrigerande barnrumpor och drama queens. Jag tror jag dör av skrattanfall.

Sällan pysen.
Som den narr du är bubblar du runt och strunt utan att säga rakt ut vad du tycker och tänker.
Eller det gör du när du avslöjar dig som den narr du är och att din analys är komplett värdelös.
Det är lite läskigt. Tänkt om hela samhället vore så. Att vi hade ett politiskt system byggt på narrar som dig som inte har förmåga att förklara ens den halva åsikt de har i sitt huvud (eller man får hoppas ni har något att ha under er narrhatt).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in