• 1
  • 2
2023-11-04, 19:59
Avstängd
Offerviljas avatar
Det är partiet Alternativ för Sverige som håller i demonstrationen. Det kommer att bjudas på tal av både partiledaren Gustav Kasselstrand och vice partiledare Mikael Jansson.
Citat:
Partiet har sökt och erhållit polistillstånd. Vänstern kommer i vanlig ordning att hålla en motdemonstration.

Kommer ni ihåg när svensk vänster slog sönder halva Göteborg i protest mot EU och globalismen? Det var då det. Idag är de nyttiga idioter åt samma krafter.
https://www.youtube.com/watch?v=gyiZxdmrPcQ

Vad har ni för tankar om det här? Är det någon här på Flashback som kommer att delta på fackeltåget för SWEXIT i Göteborg nu på måndag?
Citera
2023-11-04, 20:07
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det är partiet Alternativ för Sverige som håller i demonstrationen. Det kommer att bjudas på tal av både partiledaren Gustav Kasselstrand och vice partiledare Mikael Jansson.

Vad har ni för tankar om det här? Är det någon här på Flashback som kommer att delta på fackeltåget för SWEXIT i Göteborg nu på måndag?

Min tanke blir gärna Swexit, men jag skulle aldrig i helvetet beblanda mig med AfS.
Citera
2023-11-04, 20:07
Medlem
AktuellaAmnens avatar
Citat:

Att AfS är för utökad svensk suveränitet är givetvis positivt.
Det är precis detta som vår vän Ryssen lyfter fram som det viktigaste för planetens framtid.
Att majoriteten av svenskar hellre lämnar bort makten till andra länder än har kvar den säger mycket om hur USA hjärntvättat svensken till att tro att krig och misär är bra och fred och välstånd något dåligt.
Citera
2023-11-04, 20:10
Medlem
malva123s avatar
Citat:

Kommer NMR köra en klassisk kupp med en banderoll eller stå lite på sidan om?
Citera
2023-11-04, 21:05
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Min tanke blir gärna Swexit, men jag skulle aldrig i helvetet beblanda mig med AfS.
Bra att du är för Swexit!

Varför skulle du aldrig i helvete beblanda dig med Alternativ för Sverige?
Citera
2023-11-04, 21:40
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Bra att du är för Swexit!

Varför skulle du aldrig i helvete beblanda dig med Alternativ för Sverige?
Jag har inte ens kommit till läget att SD är helt OK ännu, även om jag tycker att det är bra att dom äntligen fått det inflytande dom förtjänar. Dom har en del rensning kvar att göra i partiet innan det känns stabilt, fast Jimmie är en av våra bättre partiledare idag.

AfS, näääe. Där samlas väl dom som SD rensat ut?
Citera
2023-11-04, 22:52
Medlem
Kackotopis avatar
Bra initiativ tycker att om man bor i Göteborg eller har möjligheten att ta sig dit och är för ett SWEXIT så bör man ställa upp och gå i fackeltåget. Själv bor jag på tok för långt ifrån Göteborg och har annat att uträtta.
Citera
2023-11-05, 01:16
Citat:

SWEXIT ja, AFS nej. Kanske går mitt eget fackeltåg en bit bakom.
Citera
2023-11-05, 02:46
Medlem
AktuellaAmnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
SWEXIT ja, AFS nej. Kanske går mitt eget fackeltåg en bit bakom.

Vad sägs om att bära en rysk flagga? För vänskapens skull
Citera
2023-11-05, 03:31
Citat:
Ursprungligen postat av AktuellaAmnen
Vad sägs om att bära en rysk flagga? För vänskapens skull

Inte i min hand.

Den får du bära själv. Sverge har en flagga, och den är inte rysk.
Citera
2023-11-05, 11:01
Medlem
AktuellaAmnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Inte i min hand.

Den får du bära själv. Sverge har en flagga, och den är inte rysk.

Poängen är att vår vän Ryssen just nu är den enda stormakten som kämpar för länders rätt till suveränitet. Det är värt att uppmärksamma.
Citera
2023-11-05, 11:47
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Så 22 år efter göteborgskravallerna skall alltså vänstern motdemonstrera mot en demonstration mot EU?

"I support the current thing" finns alltså i verkligheten
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in