Citat:
Ursprungligen postat av
Quackenbush
Han kan inte ha varit nöjd med sitt deltagande i serien såhär i efterhand. Redan på den tiden var hela serien äcklig med sitt fokus på de medelålders männen som fluktar på tonåriga tjejer. I efterhand är serien extremt obehaglig. Ola Ström, ett av vidren som låg bakom serien, bor numera i Thailand. Jojo…
Vi får hoppas att Bo Mårtensson insåg sitt misstag och att han tog avstånd från sin medverkan på ålderns höst. Jag har dock inte sett något om det.
Ola Ström har även jobbat för Unicef och föreläst om barns utsatthet enligt wikipediartikeln om honom, men du skriver bara att han bor i Thailand och där med per automatik insinuerar att han har en kass kvinnosyn.. Du klagar på hur dåliga många är i olika trådar så du bör ju ha en rejält kass människosyn.
Någon avlider och du drar full gas med sjw skit om ett barnprogram från 80-talet. Att du är på riktigt fascinerar mig verkligen, nästan på nivå med en höger-incel med vanföreställningar fast i formen av ett vänstertroll från Sveavägen 68. Komik ta mig tusan.