Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-21, 21:45
  #1
Medlem
Hallåj,

Jag börjar fundera på att köra ozempic ett tag för att ta bort så mycket fett som möjligt, men jag undrar hur mycket muskler man också kan tappa på det ?

Har tränat rent i ungefär 4-5 år, ser bra ut i kläder, ser rätt biffig ut, men under är det ju ganska mycket fett...

Någon som har testat ?
Citera
2023-11-21, 22:24
  #2
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurtThisWay
Hallåj,

Jag börjar fundera på att köra ozempic ett tag för att ta bort så mycket fett som möjligt, men jag undrar hur mycket muskler man också kan tappa på det ?

Har tränat rent i ungefär 4-5 år, ser bra ut i kläder, ser rätt biffig ut, men under är det ju ganska mycket fett...

Någon som har testat ?

Eftersom du knappt äter på det så kommer du tappa muskler.
Kommer vara så att du äter en frukt och blir propp mätt så att bevara muskler på ozempic kan man glömma om man inte ligger på tren med.

Finns andra substanser som ökar ämnesomsättningen istället för att göra så du svälter dig själv, det är bättre alternativ enligt mig.
__________________
Senast redigerad av tram123 2023-11-21 kl. 22:27.
Citera
2023-11-21, 22:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Eftersom du knappt äter på det så kommer du tappa muskler.
Kommer vara så att du äter en frukt och blir propp mätt så att bevara muskler på ozempic kan man glömma om man inte ligger på tren med.

Finns andra substanser som ökar ämnesomsättningen istället för att göra så du svälter dig själv, det är bättre alternativ enligt mig.

Vilka andra substanser föreslår du ?
Citera
2023-11-22, 22:14
  #4
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Eftersom du knappt äter på det så kommer du tappa muskler.
Kommer vara så att du äter en frukt och blir propp mätt så att bevara muskler på ozempic kan man glömma om man inte ligger på tren med.

Finns andra substanser som ökar ämnesomsättningen istället för att göra så du svälter dig själv, det är bättre alternativ enligt mig.

Jag fattar att det blir ett kaloriunderskott genom att man äter mindre tack vare lägre aptit. Men kan man äta knappt något? Jag har inte hittat några siffror ungefär hur stort kaloriintag det är normalt att man faktiskt lyckas få i sig. Finns det siffror? Inga gissningar tack.
Citera
2023-11-23, 00:08
  #5
Medlem
Warhearts avatar
Det är väldigt fördelaktigt att gå på steroider undertiden för att behålla musklerna. Tren är dock absolut ingen nödvändighet.
Citera
2023-11-25, 16:38
  #6
Medlem
Ozempic kan fint brukes på deff. Pass på å spise nok proteiner, gjerne gjennom flere og små måltider. Det klarer de aller fleste fint, selv med 1mg oz pr uke. Trening og en liten dose test i tillegg, så kan resultatet bli meget bra. Semaglutide er bra for bedre næringspartisjon. Se feks artikkel på thinksteroids.com.
Citera
2023-12-10, 22:37
  #7
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvika
Ozempic kan fint brukes på deff. Pass på å spise nok proteiner, gjerne gjennom flere og små måltider. Det klarer de aller fleste fint, selv med 1mg oz pr uke. Trening og en liten dose test i tillegg, så kan resultatet bli meget bra. Semaglutide er bra for bedre næringspartisjon. Se feks artikkel på thinksteroids.com.



Så semaglutid går bra att kombinera med testo i deff syfte med andra ord?
Citera
2023-12-11, 02:13
  #8
Medlem
Det bör väl inte vara något problem att använda det på deffdiet.
Citera
2023-12-11, 04:18
  #9
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Undvik det är bara hjärndöda idiotier som använder Ozempic. Amfetamin är i så fall det absolut bästa, det körde proffsen med back in the days. Inget jag själv använt då jag föredrar HGH.
Citera
2023-12-11, 07:53
  #10
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Undvik det är bara hjärndöda idiotier som använder Ozempic. Amfetamin är i så fall det absolut bästa, det körde proffsen med back in the days. Inget jag själv använt då jag föredrar HGH.

Kunde inte hålla med mindre. Undvik blandbruk. Undvik droger. Hade ozempic funnits "back in the day" så hade det garanterat körts då.
Citera
2023-12-28, 21:07
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Undvik det är bara hjärndöda idiotier som använder Ozempic. Amfetamin är i så fall det absolut bästa, det körde proffsen med back in the days. Inget jag själv använt då jag föredrar HGH.


Varför är man hjärndöd om man använder Semaglutid (Ozempic)?
Citera
2023-12-28, 22:49
  #12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDMinc
Varför är man hjärndöd om man använder Semaglutid (Ozempic)?

De som använder ozempic och liknande preparat fördärvar sin bukspottskörtel. Dessa biverkningar syns inte närtid, de kommer smygandes senare.

Undvik skiten, och dessutom är inte effekten av det särskilt imponerade. Till en början får en viss andel ett stort tapp, men dosökningen till max är inte allt för långt bort, sedan behöver dessa feta grisar ligga på maxdos, och så undrar de varför viktminskningen har avstannat, med rester av bullar över hela ansiktet.

De som slutar använda preparatet blir alltså lika feta, eller ännu fetare. Beteendet att äta som en gris försvinner inte med Ozempic. Utan grisgenen finns fortfarande kvar. Det ligger latent där och väntar på att få gå bananas.

Så är man en fet jävla gris innan användandet av Ozempic, ja då kommer man således fortsätta att vara en fet gris som unnar sig bullar, kebabsallad med extra starksås och mjukglass med strössel och chokladsås.

Ännu en gång det handlar om beteende. Brukare av AAS som vill skala av bör därför hitta andra effektiva preparat. HGH eller lågdos amfetamin, men det krävs sin man, att man har karaktär så dosen på tjacket inte ökar för var dag. Du ska kunna jobba och träna också, och inte sitta och tjackrunka i 24h.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback